کانون استان ایلام میزبان مهمانان کوچک امام حسین(ع) می‌شود

موکب‌های حضرت قاسم(ع)، نوجوانان حسینی و ایستگاه فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری استان ایلام مستقر در مرز مهران، مشغول خدمت‌رسانی به مهمانان کوچک امام حسین(ع) هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در مرز ایلام و چند قدمی کربلا، مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری استان ایلام مشغول خدمت‌رسانی به مهمانان کوچک امام حسین(ع) هستند.

برهمین اساس همکاران کانون استان ایلام در مرکز فرهنگی هنری، پایانه و میدان اربعین به کودکان و نوجوانان در موکب‌های حضرت قاسم، نوجوانان حسینی و ایستگاه فرهنگی، هنری و ادبی خدمات فرهنگی ارائه می‌کنند.

کانون استان ایلام میزبان مهمانان کوچک امام حسین(ع) می‌شود

همچنین کودکان و نوجوانان زائر با حضور در ایستگاه فرهنگی کانون استان ایلام با شور و شوق از سفر اربعین و اشتیاق زیارت می‌گویند و دل‌نوشته‌ها و نقاشی‌های خود را ثبت می‌کنند. این کودکان و نوجوانان عاشورایی با راهنمایی مربیان مستقر در پایگاه، عشق، ارادت و آرزوهای خود را با سرور و سالار شهیدان در میان می‌گذارند و پس از آن با دریافت بسته‌های فرهنگی، پایگاه را به سمت خروج از مرز ترک می‌کنند.

مربیان مستقر در موکب کانون پرورش فکری در مرز مهران استان ایلام نیز، علاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان، با اهدای بسته‌های فرهنگی و دست‌سازه‌های اعضای مراکز کانون در استان‌ها، میزبان مهمانان کوچک امام حسین(ع) هستند.

کانون استان ایلام میزبان مهمانان کوچک امام حسین(ع) می‌شود

اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، سال گذشته و امسال، با حضور در مرز مهران و استقرار موکب و پایگاه، حضوری فعال در عرضه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ادبی برای زائران کودک و نوجوان داشته است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =