میز خدمت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی

میز خدمت کانون استان مرکزی با حضور احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی روز چهارشنبه ۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در مرکز شماره یک اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان استان مرکزی؛ به مناسبت هفته دولت و بزرگداشت مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر میز خدمت با حضور احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی روز چهارشنبه ۸ شهریور در مرکز شماره یک اراک برگزار شد .

احسان منصوری مدیر کل کانون استان مرکزی در خصوص برپایی میز خدمت گفت: با هدف تسریع و تسهیل در پاسخگویی به مطالبات والدین و اعضا و همچنین پاسخگویی به سوالات و آشنایی بیشتر والدین و جامعه هدف کانون در شهرستان اراک در هفته دولت اقدام به برپایی میز خدمت کانون استان مرکزی شد.

IMG_20230831_090413_044.jpg

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد خانواده محوری کانون در سال جاری سعی کردیم که مربیان مراکز، ارتباط بیشتری  با خانواده به خصوص مادرها بگیرند تا شاهد رشد ذهنی خانواده‌ها باشیم.بر همین اساس در هفته دولت فرصت رومغتنم شمردیم و  میز خدمت از سوی کانون استان مرکزی با حضور والدین برگزار شد .

IMG_20230831_085143_721.jpg

ایشان یادآور شد: مسئولین  مراکز در شهرستان های تابع نیز در  هفته دولت میز خدمت را با هدف ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به کودکان و نوجوانان و والدین آنها خصوصا در مناطق روستایی و محروم برپا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =