اعضا و دانش آموزان مریوانی در اردوی اربعین حسینی مرز باشماق مریوان شرکت کردند

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مریوان با برگزاری اردو به مرز باشماق مریوان و حضور در موکب مهمانان کوچک امام حسین(ع) روز خاطره انگیزی را برای اعضا و دانش آموزان مریوانی رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان کردستان، مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی گفت: برپایی اردوها همواره یکی از فعالیت‌های جذاب و پویا برای دانش‌آموزان بوده که تاثیری ماندگار بر روحیه‌ی آنان داشته است زیرا در فضایی متفاوت بسیاری از آموخته‌های خود را با دوستانشان به اشتراک می‌گذارند و شرکت در یک برنامه اردویی را می‌توان به نوعی تمرین زندگی در اجتماع بزرگ‌تر نامید زیرا حس مسئولیت‌پذیری را در افراد تقویت خواهد کرد.

حمیدرضا گوهری افزود: اردوی اربعین حسینی ویژه کودکان و نوجوانان جهت شرکت در برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی توسط مربیان مراکز مریوان تدارک و هماهنگ شده است که این کودکان با حضور در موکب و شرکت  در برنامه ها بیشتر با واقعه ی عاشورا آشنا شوند.

گوهری خاطر نشان ساخت: این اردو با هدف تقویت روحیه ارادت به اهل بیت و خاندان نبوی، تواضع، صبر، نیکو کاری، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی دانش آموزان در برنامه های دینی و مذهبی برگزار می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: اعضا و دانش آموزان شرکت کننده در اردو هر روز از ساعت هشت تا اذان ظهر مهمان موکب کودک و نوجوان خواهند بود که علاوه بر دیدن نمایش مشک های خالی تریلی سیار کانون و نقالی در فعالیت های قصه گویی، مسابقه نقاشی و کاردستی شرکت می کنند.

لازم به ذکر است، در پایان اردو پک های فرهنگی و کتاب گام گام تا داستان سفراربعین به این دانش آموزان اهدا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =