مدیرعامل کانون میهمان فدراسیون جوانان چین می‌شود

حامد علامتی معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران با دعوت فدراسیون جوانان و سفارت کشور چین در رویداد بین‌المللی جوانان کشورهای عضو سازمان شانگهای چین حضور می‌یابد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این رویداد از سوی رهبران ملی چین بنیان نهاده شده است تا بستری برای تقویت ارتباطات و همکاری فیمابین سازمان‌ها، جوانان و رهبران در کشورهای عضو سازمان شانگهای و ارتقا توسعه مشترک جوانان را فراهم کند.

موضوع امسال این رویداد یک هفته‌ای، پرورش جوانان و خلق آینده‌ای بهتر است. در طول این رویداد مجمع بین‌المللی فرهنگی جوانان و مجمع توسعه جوانان سازمان همکاری شانگهای با هدف انجام گفت‌وگوهای جوانان و به اشتراک‌گذاری تجربه‌های کاری کشورهای سازمان همکاری شانگهای برگزار می‌شود.

در زمان برگزاری این رویداد، مدیران و مسئولان حاضر، جلسه‌هایی در مورد موضوع‌هایی همچون تبادل داده‌ها و یادگیری متقابل میان تمدن‌ها، نوآوری فرهنگی، همکاری اقتصادی، تجاری و حفاظت از محیط زیست و همچنین کار جوانان خواهند داشت.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با توجه به نزدیکی فعالیت کانون به اهداف این سازمان، به همراه یک نفر از مدیران‌ کل جوان که دارای ویژگی ها و سابقه فعالیت علمی در حوزه جوانان را دارد و نیز، یک مشاور بانوان فعال در حوزه فرهنگی اجتماعی از کانون، در این رویداد بین‌المللی حضور یافته و به ایراد سخنرانی در مورد توسعه توانمندهای جوانان و اقدام‌های نوآورانه خواهد پرداخت.

شورای سران کشورهای عضو سازمان شانگهای با همراهی فدراسیون جوانان چین، این رویداد را از ۷ تا ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۶ تا ۲۱ شهریور ۱۴۰۲) در دانهوانگ استان گانسو و چینگدائو استان شاندونگ برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =