ایستگاه هفتم طرح مراکز الگوی تربیتی با برپایی موکب اربعین درمرکز مجتمع شهرکرد

ایستگاه هفتم طرح مراکز الگوی تربیتی با برپایی موکب میهمانان کوچک امام حسین همزمان با شب اربعین با محوریت همراهی با مسافران کربلا و تکریم جاماندگان اربعین با حضور بیش از ۵۰ نفر از مهمان کوچک امام حسین (ع) و مادرانشان در مرکز مجتمع شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین ایستگاه که درراستای طرح مراکز الگوی تربیتی و در راستای فعالیت های ستاد اربعین استان برگزار گردید ،ایستگاه نقاشی و کاردستی باهدف پرورش حس دینی ، گرامیداشت ایام، تقویت باورهای دینی ، آشنایی با سیره وسبک زندگی ائمه به اجرا در آمد؛ کودکان مرکز به عنوان میهمانان کوچک امام حسین (ع)به ترسیم برداشت های زندگی خود از واقعه عاشورا و قیام امام حسین در قالب نقاشی پرداختند.

اجرای قصه‌ی «سیراب ترین نقطه دنیا» توسط مربی مسئول مرکز، پخش نوحه و مداحی و سینه زنی اعضا، منقبت خوانی ترنم بنی اسدی ، آموزش کاردستی با کاغذ و تا (خیمه) توسط مربیان فرهنگی و پخش شربت صلواتی از برنامه های جانبی این ویژه‌ برنامه بود که در قالب ایستگاه برگزار گردید.

مرکز مجتمع به عنوان یکی از مراکز منتخب درطرح مراکز الگوی تربیتی تا کنون چندین نشست تخصصی با موضوعات تربیتی ودعوت از کارشناسان و افراد متخصص و صاحب نظر در این حوزه برگزار نموده است که این طرح بصورت هدفمند و فرآیندی هم‌چنان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =