مسابقه پیامکی "در مسیر باران"  از سری برنامه های ستاد اربعین کانون چهارمحال و بختیاری

مسابقه پیامکی "در مسیر باران "برای زائران و مهمانان کوچک امام حسین(ع) از سوی ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری و همکاری، برنامه ریزی و باز نشر مرکز هفشجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختیاری، این مسابقه پیامکی به مناسبت پیاده‌روی اربعین حسینی در 
قالب کار دلنوشته و با هدف تقویت حس دینی و  دین‌باوری در نوجوانان برگزار شد.

مخاطبان این برنامه نوجوانان هستند و  این گروه سنی می‌توانند خاطرات و بهترین حس محرمی خود را از پیاده‌روی اربعین به صورت پیامک با موضوع دلنوشته‌ای به جاماندگان حسینی به همراه مشخصات فردی تا تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ از طریق پیامک به شماره 09960625981 ارسال نمایند.

مدیرکل کانون استان با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ عاشورا و ابعاد مختلف حماسه‌ی حسینی از محرم تا اربعین از مهم‌ترین رسالت‌های کانون است، گفت: آشنایی کودکان و نوجوانان با امام حسین(ع) و شناخت آن حضرت از اهداف برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری برای این نسل است.

حجت‌ا... آسمند اضافه کرد: با هر فعالیت و با اجرای هر برنامه  می‌توانیم  دانه‌ی محبتی در دل کودکان بکاریم تا این کودک شور و شعور حسینی را دریابد و تا همیشه در باور او ماندگار باشد.

وی گفت: بی‌شک درک و دریافت نسل امروزی از ایثار و بزرگواری و مفهوم شهادت و از خودگذشتگی آقا اباعبدالله الحسین(ع) برای زنده نگهداشتن اسلام، مبحث بسیار مهمی است که به کار فرهنگی ارزش و اعتلا می‌بخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =