ویژه برنامه معرفی کتاب "تشنه لبان" در مرکز فرهنگی هنری شماره سه شهرکرد

همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) پویش ملی به وقت کتاب با همخوانی از کتاب"تشنه لبان" در مرکز فرهنگی شماره۳ شهرکرد به اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با فرارسیدن اربعین شهادت سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع)، اعضا و مربیان فرهنگی، ادبی استان در مرکز فرهنگی هنری شماره سه شهرکرد گرد هم آمده و قسمت‌هایی از کتاب تشنه لبان را خواندند.

صغری کاوه مربی مسوول مرکز شماره سه شهرکرد گفت: اعضای مرکز شماره سه شهرکرد، در روز سه شنبه ۱۴ شهریور ماه در راستای پویش ملی به وقت کتاب به معرفی، همخوانی، مداحی و نوحه خوانی و مقتل خوانی از کتاب " تشنه لبان" نوشته: حمید گروگان پرداختند.

مربی مسوول کانون شماره سه ادامه داد: سخنرانی مدیرکل کانون استان، پخش کلیپ معرفی کتاب تشنه‌لبان، مداحی و مقتل‌خوانی حضرت قاسم(ع) و همخوانی و بلندخوانی چند نفر از اعضای نوجوان مرکز از مقتل حرّ ابن ریاحی و... از عناوین این برنامه‌بود.

حجت الله آسمند مدیر کل استان در این پویش ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین امام حسین(ع) و تلاش و قدردانی از حضور فعال اعضا و مربیان در فعالیتهای کتاب محور بر ضرورت و اهمیت کتاب و کتابخوانی و نقش سازنده‌ی مربیان در این زمینه تاکید نمود و افزود: آشنایی با فلسفه قیام امام حسین(ع) و فرهنگ و حماسه‌ی عاشورا باید سرلوحه‌ی کار تک‌تک ما در کار با کودکان و نوجوانان باشد و بدون تردید کتاب و کتابخوانی بهترین ابزار و واسطه‌ی تربیتی در این زمینه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =