از عاشورا تا اربعین در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران

به مناسبت ایام محرم فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران با عنوان از عاشورا تا اربعین به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، در این طرح، مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان با برنامه‌های متعدد فرهنگی، هنری، ادبی و ویژه برنامه‌های تخصصی تلاش کردند تا با روش‌های مختلفی پیام عاشورا و حماسه حسینی را به کودکان و نوجوانان منتقل نموده و در عین حال حال و هوای محرم را در مراکز کانون نیز زنده نگه دارند.

گفتنی است: ازجمله برنامه‌های اجرایی در این ایام؛  اجرای تعزیه ویژه کودک ونوجوان در ساری – اعزام کاروان خدمات فرهنگی ویژه کودک و نوجوان در مسیر نجف تا کربلا- اجرای نمایش «سیب، تیر، تشنگی» در ۵ شهر استان مازندران-  همایش نقالان کوچک، بزرگترین دختر عالم - ساخت دست سازه های سفالی- اجرای برنامه کارت پستال سازی - اجرای نمایش برگرفته از کتاب « قصه های کربلا» به مناسبت ایام محرم و شهادت امام سجاد (ع) - پویش عکس‌های محرمی اعضا کانون و برپایی موکب ویژه کودک و نوجوان بوده است.

برگزاری کارگاه موسیقی مرکز با موضوع محرم و شام غریبان امام حسین(ع)- برپایی مراسم های عزاداری اعضای کانون-  ساخت "دل سازه های حسینی" برای زائران کودک ونوجوان کربلا- برنامه پرده خوانی سقای تشنه لب و برپایی نمایشگاه کتاب و کارگاه کتاب خوانی و معرفی کتاب- تولید محتوای رسانه‌ای  و ... از دیگر فعالیت‌های این ایام در کانون مازندران بوده است.  

سایر تصاویر این برنامه را در لینک زیر ببینید 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =