غرفه مهمانان کوچک امام حسین(ع) در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی

موکب و ایستگاه مهمانان کوچک امام حسین(ع) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در امامزاده محمد عابد(ع) میقان اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، همزمان با کاروان پیاده روی اربعین حسینی در اراک مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی موکب و ایستگاه مهمانان کوچک امام حسین(ع) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در امام زاده محمد عابد(ع) میقان اراک ، روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲مصادف با اربعین حسینی با حضور فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی ، احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ، مسلم احمدلو معاون فرهنگی کانون استان،  کارکنان اداره کل کانون استان و مربیان کانون برگزار شد.

IMG_3842.JPG

غرفه فرهنگی کانون پرورش فکری استان مرکزی به عزاداران و خصوصا مهمانان کوچک امام حسین (ع) در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی که در مسیر اراک به سمت حرم حضرت امامزاده محمد عابد(ع) در حال حرکت بودند خدمات رسانی کردند.

خدمات رسانی در غرفه کودک نوجوان شامل نقاشی  ، اهدای جایزه ، برگزاری مسابقات متنوع ، رنگ آمیزی های مذهبی ، اهدای پیکسل های مذهبی، دست سازه های مراکز و اهدای بسته های فرهنگی ،کتاب و لوازم التحریر بود و در غرفه توسط مربیان، معرفی فعالیت های کانون نیز اختصاص داشت.

IMG_3961.JPG

منصوری مدیر کل کانون استان مرکزی با شرکت در این مراسم گفت: کودکان خصوصا نوجوانان انقلابی اراک و شهرستان های استان با حضور در مراسم باشکوه جاماندگان اربعین همگام با زائران کربلای حسینی با سر دادن ندای لبیک یاحسین در اربعین نام خود را با زائران حسینی پیوند زدند.

IMG_3805.JPG

وی اظهار داشت : بسته فرهنگی و اهدای سربند مزین به نام و یاد شهدای کربلا به کودکان عاشورایی و مهمانان کوچک امام حسین (ع) به‌منظور ترویج فرهنگ عاشورایی، تقویت هویت ایرانی و اسلامی، فراهم سازی فضای معنوی برای استفاده کودکان و خانواده‌ها تهیه و به کودکان و نوجوانان در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین از اقدامات دیگر کانون در این برنامه بود.

IMG_3861.JPG

وی یادآور شد: مربیان کانون در مراکز دیگر شهرستانها و روستا ها استان نیز برپایی موکب و غرفه های فرهنگی داشتند و با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اسلامی برای مخاطبان کودک و نوجوان پرداختند.

فرزاد مخلص و الائمه استاندار مرکزی با حضور در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین از فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی کانون در جهت ترویج و تعمیق تفکر حسینی در این ایام برای مهمانان کوچک امام حسین (ع) تقدیر کرد.

IMG_3938.JPG

در این بازدید استاندار مرکزی با پویش کتاب تشنه لبان و چهل روز عاشقانه آشنا شدند و کتاب تشنه لبان از طرف کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی به ایشان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =