کد خبر: 330231
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
بازدید 194
نمایشگاه گروهی نقاشی و سفال اعضا در کانون گرمی گشایش یافت

با پایان یافتن فعالیت کارگاه های تخصصی هنری در تابستان سال ۱۴۰۲، نمایشگاه گروهی نقاشی و سفال اعضا در مرکز فرهنگی و هنری کانون گرمی گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، حبیبه سادات کریمی، مربی مسئول کانون گرمی در آیین گشایش این نمایشگاه با تقدیر از اعتماد والدین به مربیان مرکز در امر عضویت و ثبت‌نام فرزندان در فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی، گفت: در این نمایشگاه که حاصل فعالیت یک‌صد عضو کارگاه های تخصصی نقاشی و سفال مرکز در طول تابستان است، بیش از ۲۰۰ اثر جهت بازدید به نمایش گذاشته است.

وی با ارائه گزارشی از دیگر فعالیتهای انجام‌شده در فصل تابستان، از تداوم برگزاری فعالیت‌های عمومی و تخصصی در فصل‌های بعدی نیز خبر داده و خواستار حضور اعضا در مرکز برای بهره‌گیری مناسب از خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون شد.

مربی آفرینش‌های ادبی مرکز نیز با تشریح اهداف و چگونگی اجرای فعالیت‌های هنری در مرکز در مورد برگزاری کارگاه‌های هنری در فصل پاییز توضیحاتی را برای حاضران ارائه کرد.

نمایشگاه گروهی نقاشی و سفال اعضا در کانون گرمی گشایش یافت

شایان ذکر است این نمایشگاه، پیش از ظهر روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه سال ۱۴۰۲ با حضور کارشناس امور بانوان فرمانداری شهرستان گرمی، مسئول نهاد کتابخانه عمومی و جمعی از فرهنگیان، اولیا و اعضای مرکز افتتاح و به مدت یک هفته جهت بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =