نشست خوانش، نقد و بررسی آثار داستان

با حضور پروانه ماندگاری نویسنده و منتقد حوزه کودک ونوجوان آثاراعضای کودک و نوجوان نقد و بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، این نشست با حضور طاهره مسافری کارشناس آفرینش های ادبی استان، مربیان ادبی کانون، پروانه ماندگاری نویسنده و منتقد حوزه کودک ونوجوان، و ۲۵ نفر از کودکان و نوجوانان در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری برگزار شد.

در این نشست تعداد ۲۵ اثر داستانی توسط اعضای کودک و نوجوان خوانده شد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

سپس در ادامه ماندگاری ضمن تشکر از حضور کودکان نوجوانان در این نشست و خوانش داستان ها گفت: برای تقویت مهارت نوشتن و نویسندگی تلاش مضاعف کنید. تکرار و تمرین بسیار داشته باشید و ساعت خاصی از روز خود را به مطالعه اختصاص دهید تا به صورت عادت روزانه برایتان شود و دایره لغاتتان افزایش دهد.

وی افزود:یک نویسنده نگاهش با دیگر افراد باید متفاوت باشد. اگر می خواهید نویسنده شوید باید نگاهتان نسبت به اطراف با افراد عادی متفاوت باشد دنیای اطراف خود را متفاوت ببینید اتفاق های اطرافتان را ثبت کنید. خوب ببینید و بشنوید و هر اتفاق جالبی را که میبینید به عنوان نویسنده در دفترچه خود یادداشت کنید.اتفاقات را کشف و آن ها را به روی کاغذ بیاورید.

نشست خوانش، نقد و بررسی آثار داستان

در پایان منتقد و نویسنده حوزه کودک ونوجوان از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به عنوان مکانی برای رشد استعداد های نویسندگی در مهارت های نوشتن اعضا نام برد.

نشست خوانش، نقد و بررسی آثار داستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =