ایستگاه اربعین در مراکز کانون مشکین‌شهر/دست سازه‌هایی که تقدیم زائران حرم امام حسین (ع) شد

با برپایی ایستگاه اربعین اعضای مراکز کانون مشکین‌شهر دست سازه‌های عاشورایی خود را تقدیم زائران حرم امام حسین (ع) و ۷۲ تن از شهدای کربلا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، لیلا مستعلی‌زاده مربی مسئول مرکز شماره‌ی ۳ کانون مشکین‌شهر در رابطه با اجرای برنامه‌های این مرکز به مناسبت اربعین حسینی گفت: با اجرای ویژه‌برنامه‌ای که مراحل انجام آن با کمک اعضا و مربیان مرکز یک هفته به طول انجامید، ۷۲ پرچم با چاپ واژه‌های یا حسین (ع)، یا ابوالفضل (ع)، یا رقیه (ع)، یا زینب (ع) و یاقمربنی هاشم (ع)، برای هدیه به زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین کودکان عراقی تهیه شد تا از طریق سفیران اربعین کانون پرورش فکری در اختیار این عزیزان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های مرکز در این مناسبت برپایی ایستگاه اربعین بود که در این برنامه اعضای مرکز با اجرای نمایشی، قسمت‌هایی از مویه‌های زهرای سه‌ساله را برای اعضا و مربیان اجرا کردند.

ایستگاه اربعین در مراکز کانون مشکین‌شهر/دست سازه‌هایی که تقدیم زائران حرم امام حسین (ع) شد

نیر پیکام، مربی مسئول مرکز ۲ کانون مشکین‌شهر نیز از ساخت و آماده‌سازی دست سازه‌های عاشورایی اعضا در این مرکز خبر داد و گفت: اعضا و مربیان مرکز ۲ کانون مشکین‌شهر کاردستی‌ها و هدایایی از کاغذهای رنگی، پارچه‌های نمدی، ریسمان‌های تزیینی و ... را با الهام از نقوش مرسوم در عزاداری سرور و سالار شهیدان ساخته و این دست سازه‌ها را جهت اهدا به کودکان و نوجوانان عراقی و همچنین زائران کودک و نوجوان از طریق سفیران اربعین کانون به همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین ارسال کردند.

وی افزود: این دست سازه‌ها به تعداد ۱۰۰ پرنده کاغذی و ۷۰ آویز نمدی با نمادهای عاشورایی و شعار «لبیک یا حسین (ع)»، تولید، بسته‌بندی و در اختیار ستاد اربعین کانون قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =