الهام شهابی کارشناس روابط عمومی و امور بین‌الملل اداره کل کانون پرورش فکری شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در حکمی الهام شهابی را به عنوان «کارشناس روابط عمومی و امور بین‌الملل اداره کل کانون پرورش فکری» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، معصومه ابراهیمی‌هژیر، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در حکمی الهام شهابی را به عنوان «کارشناس روابط عمومی و امور بین‌الملل اداره کل کانون پرورش فکری» منصوب کرد.
 متن حکم دکتر معصومه ابراهیمی‌هژیر به این شرح است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
وَ مَن یُعَظِّم حُرُمتِ اللّهِ فَهُوَ خَیرٌ لَّهُ عِندَ رَبِّهِ «آیه ۳۰ سوره حج»
سرکار خانم الهام شهابی  
با آرزوی تندرستی و بهروزی، نظر به تجارب و تعهد شما در امر اطلاع‌رسانی، به موجب این ابلاغ به عنوان کارشناس روابط عمومی و امور بین‌الملل اداره کل کانون پرورش فکری منصوب می‌شوید.
امید است با توکل و استعانت از خداوند و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سیاست‌های رئیس جمهور در دولت مردمی و مقام عالی کانون با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی مدیرعامل محترم و قوانین و مقررات، در انجام امور محوله موفق باشید. 
در این راستا با تأکید بر رعایت اصول عدالت محوری، روحیه‌ انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی و فسادستیزی و  قانون‌مداری دولت مردمی در کار، انتظار می‌رود استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای حضور در همه مناطق و نقش‌دهی خانواده، رسانه و فضای مجازی مد نظر شما باشد. توفیق روزافزون شما را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسألت دارم.
همچنین با یادآوری آن که اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق هیچ گاه از یاد نخواهد رفت، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات خالصانه آقای هادی لایقی در روابط عمومی اداره کل کانون، از خداوند متعال برای ایشان سلامتی، بهروزی و توفیق استمرار خدمتگزاری مسئلت دارم.
الهام شهابی، سوابقی چون سردبیری خبرگزاری فارس در استان همدان، صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری مغرب و نشریه همدان امروز، عضو مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی استان همدان، عضو هیئت مدیره انجمن مدیران رسانه استان همدان، خبرنگار فرهنگی روزنامه جوان در استان، مدیر اجرایی سرپرستی روزنامه ایران در استان و... را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =