دیدار مدیر کانون زبان سمنان با مدیرکل کانون استان

مدیر کانون زبان سمنان در آستانه‌ی هفته‌ی دولت با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، فاطمه ربانی مدیر کانون زبان سمنان به‌همراه محبوبه حیدریان و زینت حامدی مسئولان مراکز آموزشی کانون زبان در مهدیشهر و شهمیرزاد، پیش از ظهر چهارشنبه یکم شهریور ۱۴۰۲ در آستانه‌ی هفته‌ی دولت با نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان، دیدار و پیرامون رضایت‌مندی والدین از مدرسان، ثبت نام و برگزاری کلاس‌های حضوری و مجازی، تجلیل تعدادی از کارکنان به‌مناسبت روز کارمند و...، گفت‌وگو کرد.

دیدار مدیر کانون زبان سمنان با مدیرکل کانون استان

خدابخشی در ابتدای سخنانش از تلاش مدرسان و ارائه‌ی خدمات شایسته در زمینه‌ی آموزش زبان‌های انگلیسی و غیرانگلیسی، قدردانی و با اشاره به اهمیت نام و اعتبار کانون زبان ایران و علاقه‌ی زبان‌آموزان به این‌مجموعه‌ی فرهنگی و آموزشی مورد اعتماد خانواده‌ها بر توجه به حفظ و پایداری جایگاه آن تأکید کرد.

دیدار مدیر کانون زبان سمنان با مدیرکل کانون استان

مدیرکل کانون استان سمنان در ادامه افزود: مؤفقیت دوجانبه‌ی مجموعه‌ی کانون زبان و کانون پرورش فکری استان سبب می‌شود تا با ایجاد هم‌دلی و همراهی از نام و نشان کانون، حفاظت کنیم.

گفتنی است، کانون زبان استان سمنان با دارا بودن پنج مرکز آموزشی در شاهرود، دامغان، سمنان، مهدیشهر و شهمیرزاد به بیش از ۲۵۰۰ زبان‌آموز خدمات آموزشی ارائه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =