کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در بهشت هشتم

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در بهشت هشتم مشاور مدیر عامل و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با حضور در پخش زنده سیمای خراسان رضوی از فعالیت‌های کانون در راستای انتقال مفاهیم دینی به کودکان و نوجوانان سخن گفتند.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، سمیه ابراهیمی مشاور مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان خراسان رضوی در ویژه برنامه پخش زنده بهشت هشتم در مسیر پیاده‌روی حرم‌مطهر حضور یافتند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در بهشت هشتم

سمیه ابراهیمی مشاور مدیر عامل ضمن عرض تسلیت ایام گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان‌متولی حوزه کودک و نوجوان تمام تلاش خود را جهت انتقال صحیح و موثر مفاهیم دینی بخصوص مفاهیم سیره رضوی به کودک و نوجوان می‌کنیم و معتقدیم با همین انتقال مفاهیم دینی می‌توانیم مخاطبین خود را از آسیب‌ها مصون بداریم و به رشد و تعالی آنها کمک کنیم.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در بهشت هشتم

ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با ذکر تسلیت ایام شهادت امام مهربانی به سوگواره 《من الحبیب الی الغریب》 اشاره کرد و گفت: این سوگواره با موضوع آیین فرهنگی مذهبی پیاده‌روی اربعین و شهادت امام رضا علیه‌ السلام آغاز شده است و در قالب‌های دلنوشته، عکاسی و خاطره‌گویی در حال برگزاری است. ایشان در ادامه به حضور و نگاه پر برکت امام رضا علیه‌السلام در پویش‌هایی مربوط به سیره رضوی گفت: تاکنون در تمام پویش‌های ملی و استانی که به نام این امام رئوف مزین شده است از برکات و نعمات فراوانی مستفیذ شده‌ایم که به واسطه آن شاهد اتفاقات خوب و متفاوتی در حوزه مسائل دینی کودک و نوجوانان خواهیم بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در بهشت هشتم

همچنین عضو فعال مرکز خراسان کیانا امتحانی به شعرخوانی با موضوع شهادت امام رضا علیه‌السلام پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =