نشست مشورتی قصه‌گویی در کانون سمنان

نشست مشورتی اعضا و مربیان با دعوت از ارکان جشنواره استانی قصه‌گویی در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مریم فتوره‌چی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری سمنان از برگزاری نشست مشورتی شورای فرهنگی با دعوت از سکینه پارسا کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری و ادبی، دبیر و مسئول دبیرخانه و شهناز دامغانیان کارشناس آموزش و پژوهش و مسئول بخش آموزش جشنواره بیست‌وپنجم قصه‌گویی و جمعی از اعضای کودک و نوجوان، پیش از ظهر دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، خبر داد و گفت: دبیر جشنواره استانی قصه‌گویی ضمن تبیین و تشریح شیوه‌نامه درخصوص قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای، آئینی، نامداران و قصه‌های پشت خاکریز در راستای دومین کنگره بزرگ‌داشت سه‌هزار شهید استان و هم‌چنین چگونگی بارگذاری آثار در سایت kanoonfest.ir مطالبی بیان کرد.

نشست مشورتی قصه‌گویی در کانون سمنان

در ادامه‌ی نشست کارشناس آموزش و پژوهش با بیان مصادیقی از پژوهش اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون کشور به تشویق و ترغیب اعضا برای انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی پرداخت.

نشست مشورتی قصه‌گویی در کانون سمنان

فتوره‌چی یادآور شد: در بخشی از این نشست، اعضا به روایت قصه، خاطره و شاهنامه‌خوانی پرداختند تا از نظرها و پیشنهادهای کارشناسان برای اجرای هرچه بهتر قصه‌های خود، بهره گیرند.

نشست مشورتی قصه‌گویی در کانون سمنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =