انعقاد تفاهم‌نامه با هدف هم‌افزایی میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم

تفاهم نامه همکاری مشترک میان کانون پرورش فکری قم و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با هدف ارتقا مهارت های کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، مخاطبان کودک و نوجوانان و همچنین والدین آنها در افزایش مشارکت شهروندان در مباحث فضای سبز و ارتقا و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و همچنین اجرای برنامه‌­های فرهنگی، هنری، ادبی و آموزشی در این راستا امضا شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، تفاهم نامه همکاری مشترک میان کانون پرورش فکری قم و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با هدف ارتقا مهارت های کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، مخاطبان کودک و نوجوانان و همچنین والدین آنها در افزایش مشارکت شهروندان در مباحث فضای سبز و ارتقا و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و همچنین اجرای برنامه‌­های فرهنگی، هنری، ادبی و آموزشی در این راستا امضا شد. ‌
در این نشست که با حضور پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز و محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری برگزار شد، دو طرف ضمن آشنایی با اهداف و ماموریت‌های سازمانی یکدیگر به بررسی نقاط کلیدی برای همکاری‌های مشترک و راهکارهای تعامل و هم‌افزایی پرداختند. 

انعقاد تفاهم‌نامه با هدف هم‌افزایی میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم
محمد غفاری مدیرکل کانون استان در ابتدای جلسه ضمن خوش آمدگویی به مسئولین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم، به قدردانی از اقدامات این سازمان پرداخت و ظهور و نمود فعالیت‌های آنان را در سطح شهر بسیار مناسب و قابل قبول توصیف کرد. همچنین با معرفی کانون‌های سطح شهر قم به ویژه مراکزی که در میان بوستان‌ها قرار گرفته‌اند، زمینه‌های ارتباطات و هنکاری‌های بیشتر را برشمرد و عقد تفاهم نامه همکاری را آغاز فعالیت‌های مختلفی دانست که برای آینده کودکان و نوجوانان شهر بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود.

در ادامه پیام جوادیان با اشاره به فعالیت‌های صورت پذیرفته در زمینه توسعه فضای سبز در سطح شهر قم، جایگاه قم در سرانه فضای سبز را بسیار مناسب عنوان کرد. ایشان برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به منظور ارتقای فرهنگ شهروندی، حفظ و نگهداری مناسب از بوستان‌ها و محیط زیست توسط مردم و همچنین ایجاد فضای بانشاط در محیط‌های آپارتمانی و خانگی را از ضرورت‌های همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با کانون پرورش فکری استان دانست.

انعقاد تفاهم‌نامه با هدف هم‌افزایی میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم

برگزاری کارگاه ها و نشست های آموزشی با موضوع فضای سبز ویژه کارکنان کانون، کودکان و نوجوانان و والدین، همکاری در اجرا و پشتیبانی پروژه‌­های علمی پژوهشی مشترک، همکاری و مشارکت در اجرای فعالیتهای مشترک فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی در جهت پرورش و تربیت نسل کودک و نوجوان، بهره گیری از ظرفیت های مراکزی از کانون که در داخل بوستان ها واقع شده‌اند جهت پیشبرد اهداف مشترک،  همکاری و هماهنگی لازم در برگزاری بازدیدهای علمی وآموزشی، تولید یا خرید محتوای دوره‌های آموزشی در حوزه کودک و نوجوان با رویکرد فضای سبز و محیط زیست، تعامل در برگزاری ویژه برنامه‌های کانون مانند روز جهانی کودک، هفته پژوهش، جشنواره قصه گویی در فضاهای مناسب شهری از جمله موارد مطرح شده و مورد توافق طرفین بود. 

انعقاد تفاهم‌نامه با هدف هم‌افزایی میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم

هویت بخشی به بوستان کودک با حضور پررنگ و نقش‌آفرینی کانون پرورش فکری فکری و همچنین پیشنهاد احداث بوستان کودک و نوجوان در کنار مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود. همچنین مقرر شد با حمایت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری، فضای سبز مراکز کانون پرورش فکری ساماندهی و آموزشهای لازم جهت نگهداری به کارکنان مجموعه ارائه شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =