غرفه فرهنگی و هنری کانون اردبیل در نمایشگاه رزمی، فرهنگی مسلم بن عقیل برپا شد

هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و افتتاح نمایشگاه رزمی فرهنگی مسلم بن عقیل در اردبیل، غرفه فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل آغاز به فعالیت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، نمایشگاه رزمی فرهنگی مسلم بن عقیل هم‌زمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس و با حضور سید حامد عاملی استاندار اردبیل، مسئولین دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلابی، نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، روز شنبه، اول مهرماه سال ۱۴۰۲ در محل موزه دفاع مقدس استان اردبیل واقع در مجتمع فرهنگی و گردشگری شورابیل به‌منظور بازسازی عملیات مسلم بن عقیل و اجرای نمادین آن افتتاح شد.

غرفه فرهنگی و هنری کانون اردبیل در نمایشگاه رزمی، فرهنگی مسلم بن عقیل برپا شد

بر اساس این گزارش، در آیین گشایش این نمایشگاه، آیناز فتحی عضو نوجوان کانون اردبیل با اجرای قصه‌ی «گمنام» که روایت داستانی از سال‌ها چشم‌انتظاری پدران و مادران شهدای گمنام است، به هنرنمایی پرداخت.

در بخش فرهنگی این نمایشگاه نیز کانون استان با برپایی غرفه فرهنگی و هنری، سلحشوری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان را در طول هشت سال دفاع مقدس، با اجرای فعالیت‌های مختلف، برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های حاضر در این نمایشگاه تبیین خواهد کرد.

گفتنی است، مربیان کانون استان تا هشتم مهرماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۱، فعالیت‌های خود را برای علاقه‌مندان و بازدیدکننگان از این نمایشگاه ارائه خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =