کد خبر: 330709
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
بازدید 125
محفل انس با قرآن در کانون اصلاندوز

به مناسبت نکوداشت هفته‌ی ‌دفاع مقدس محفل معنوی انس با قرآن کریم در مرکز فرهنگی و هنری کانون اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، فضه میر موسوی مربی مسئول کانون اصلاندوز از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با همکاری سپاه ناحیه شهرستان در کانون اصلاندوز خبر داده و اظهار داشت: در این مراسم معنوی که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفرزاده امام‌جمعه شهرستان اصلاندوز، فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از مسئولین ادارات برگزار شد، تعدادی از قاریان کودک و نوجوان به همراه اولیای خود به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تلاوت آیاتی چند از قرآن پرداختند.

وی بابیان اینکه در این مراسم برنامه‌های دیگری توسط اعضا و مربیان مرکز اجرا شد، گفت: در این برنامه بخشی از زندگی‌نامه شهید باکری به‌صورت قصه برای حاضرین بازگو شده و در ادامه برنامه اعضای دختر، سرود لاله‌ها را اجرا کردند.

محفل انس با قرآن در کانون اصلاندوز

مربی مسئول کانون اصلاندوز برگزاری مسابقه نقاشی در این مرکز را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان اصلاندوز عنوان کرده و افزود: اعضای مرکز روز دوشنبه سوم مهرماه نیز با شرکت در این مسابقه که با بازدید جمعی از مسئولان شهرستان همراه شد، به ترسیم تصاویر و رنگ‌آمیزی آن در موضوع مناسبت این هفته مشغول شدند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان مراسم محفل قرآنی مرکز و همچنین مسابقه نقاشی، جوایز و هدایای از طرف سپاه ناحیه شهرستان اصلاندوز به برندگان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =