کد خبر: 330807
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
بازدید 142
همایش بزرگ سلاله‌ها در اردبیل برگزار شد

در گرامیداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، همایش بزرگ سلاله‌ها در سالن آمفی‌تئاتر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، به مناسبت هفته دفاع مقدس، همایش بزرگ کودکان با عنوان «سلاله‌ها» روز شنبه هشتم مهرماه سال 1402 با حضور مدیران کل کانون پرورش فکری، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل و جمعی از مسئولین استانی برگزار و مربیان مراکز کانون شهر اردبیل به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن دانش‌آموزان با وقایع دوران هشت‌ساله‌ی دفاع مقدس به اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی پرداختند.

همایش بزرگ سلاله‌ها در اردبیل برگزار شد

بر اساس این گزارش، در این برنامه که کیوان باقلاچی، کارشناس هنری و یحیی یوسفی مربی مسئول مرکز شماره 2 کانون اردبیل اجرای برنامه را به صورت کار نمایشی برعهده داشتند، لیلا خلیفه سقا مربی امور فرهنگی مرکز شماره 3 کانون اردبیل با قصه‌ی «چفیه» برای حاضران به قصه‌گویی پرداخته و سارا وطن‌خواه مربی مسئول این مرکز نیز مسابقه‌ای باهدف آشنایی اعضا با ایام دفاع مقدس و معرفی شهدا را اجرا کرد.

همچنین دانش‌آموزان حاضر در این همایش ضمن بازدید از نمایشگاه رزمی فرهنگی مسلم بن عقیل (ع) در موزه دفاع مقدس اردبیل، با حضور در غرفه کانون پرورش فکری، به انجام فعالیت‌های مختلف ازجمله کاغذ و تا نقاشی و بازی پرداختند.

همایش بزرگ سلاله‌ها در اردبیل برگزار شد

خاطرنشان می‌شود، با شروع هفته دفاع مقدس، غرفه فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در محل برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی مسلم بن عقیل (ع) با اجرای برنامه‌های مختلف، پذیرای کودکان، نوجوانان و دیگر اعضای خانواده‌های بازدیدکننده از این نمایشگاه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =