نشست کارگروه هفته ملی کودک به میزبانی استانداری خوزستان برگزار شد

کارگروه کودک و نوجوان به مناسبت هفته ملی کودک، به میزبانی استانداری خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی استان، حبیب آل کرد، سرپرست اداره کل کانون خوزستان در این نشست ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه کودکان در جامعه و تأکید بر مهم دانستن تربیت امروز، به تفسیر ویژه‌برنامه‌های مراکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در سراسر استان پرداخت.

وی در این نشست عنوان کرد؛ کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان استان با دارا بودن ۵۴ مرکز ثابت، به مناسبت هفته ملی کودک در نظر دارد، کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی با محوریت انتقال پیام‌های آموزشی و تربیتی مناسب با گروه سنی کودک راف برگزار کند.

ایشان در ادامه به اجرای برنامه‌های کتابخانه سیار استان پرداخت و افزود؛ کتابخانه‌های سیار کانون با حضور در روستاها و مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار در قالب پیک امید برای کودکان و نوجوان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

سرپرست اداره کل کانون خوزستان همچنین به برپایی نمایشگاه، دیدار با خانواده شهدا، عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در مراکز، دیدار با کودکان بیمار و اهدای بسته‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های کانون خوزستان اعلام کرد.

آل کرد در پایان این نشست به اکران انیمیشن «بچه زرنگ» اشاره کرد و با ارائه توضیحات در خصوص نحوه ساخت و آماده‌سازی آن، از سایر دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودک و نوجوان درخواست کرد با دعوت از خانواده‌ها و نمایش آن در سالن‌های آمفی‌تئاتر ادارات، از اهداف ساخت انیمیشن «بچه زرنگ» که پاسداری از محیط‌زیست، تقویت هویت دینی و ملی است، حمایت کنند.

نشست کارگروه کودک و نوجوان به میزبانی استانداری خوزستان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =