اطلاع رسانی گسترده انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در استان کردستان

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با برگزاری نشست ها و جلسات استانی، برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی گسترده به استقبال اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در استان رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، در آستانه اکران عمومی انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»، کانون استان کردستان با اجرای مقدمات لازم برای برخورداری هر چه بیشتر مخاطبان از این اثر سینمایی زمینه‌سازی کرد.

نشست هماهنگی مدیر کل و رابط پخش انیمیشن در استان با حوزه هنری استان، شهرداری سنندج ، معاونان آموزش و پرورش و دیگر مسئولان دست اندرکار در زمینه تبلیغات، اطلاع رسانی و اکران این اثر سینمایی از جمله این اقدامات بود.

حضور مربیان کانون سنندج در ادارات و مدارس سطح شهر سنندج که در خصوص اکران و محتوای انیمیشن نیز مطالبی را ارائه کرده و به تبلیغ این فیلم انیمیشن پرداختند و در خصوص بهترین نقد از فیلم بچه زرنگ و برداشت دانش آموزان در این فیلم به مناسبت روز دانش آموز 13 آبان طی مراسمی جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال نامه اطلاع رسانی به همه ادارات استان، ارسال تیزر برای پخش در صدا و سیما، تبلیغات شهری و فضای مجازی رااز دیگر اقدامات کانون استان کردستان در استقبال از اکران «بچه زرنگ» بوده است. که از پنجم مهر در سینماهای بهمن سنندج بر روی پرده می‌رود.

گفتنی‌ست انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری که پیش از این در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده بود، در سینماهای سراسر کشور به اکران در می‌آید.

این فیلم محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «گروه هنر پویا» است که با همت نزدیک به ۲۵۰ نفر از جوانان هنرمند ایران ساخته شده است و از پنجم مهر اکران می‌شود تا سالن‌های سینما، میزبان کودکان و خانواده‌هایشان باشند.

«بچه زرنگ» یک فیلم پویانمایی بلند ایرانی در ژانر ماجراجویی به کارگردانی مشترک بهنود نکویی، محمدجواد جنتی و هادی محمدیان است که در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد و موفق به کسب یک سیمرغ بلورین ویژه هیئت داوران هم شد.

این فیلم به داستان زندگی پسربچه‌ای به نام محسن می پردازد که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می کند با وسایل ابرقهرمانی اش به هرکس و هر چیزی کمک کند او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرارآمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است. این پویانمایی یک پایان‌بندی‌مرتبط با علی بن موسی الرضا(ع) دارد که امضای شرکت سازنده آن محسوب می شود.

پخش انیمیشن «بچه زرنگ» را فیلمیران بر عهده دارد و این فیلم به سرگروهی پردیس سینمایی کورش اکران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =