معرفی و رونمایی از پوستر پویانمایی «بچه زرنگ» در استانداری البرز

در دومین نشست برنامه ریزی فعاالیت‌های هفته‌ی ملی کودک استان البرز، ضمن معرفی پویانمایی بچه زرنگ از پوستر این فیلم سینمایی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، دومین نشست برنامه‌ریزی فعالیت‌های هفته‌ی ملی کودک روز چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲به ریاست محمد جواد کاظمینی، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی در سالن شهدای دولت استانداری البرز، برگزار شد.

یکی از بخش‌های این نشست به معرفی فیلم سینمایی پویا نمایی«بچه زرنگ» اختصاص داشت. زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز در سخنانی در مورد این فیلم گفت این پویانمایی سینمایی محصول مشترک گروه هنرپویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و به همت نزدیک به ۲۵۰ نفر از هنرمندان جوان ایران ساخته شده است.

عاشری افزود این اثر سال گذشته در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و بعد از کاندیدا شدن در ۶ بخش در رقابت با دیگر فیلم های سینمایی، سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن را دریافت کرد، وی ادامه داد این فیلم از ۵ مهر ماه ۱۴۰۲ به صورت همزمان در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

مدیر کل کانون البرز همچنین از برنامه ریزی‌های صورت گرفته از حضور عوامل این فیلم سینمایی همزمان با هفته‌ی ملی کودک در البرز و همچنین فراهم کردن شرایط حضور برخی از کودکان مناطق کم برخوردار استان برای تماشای این اثر در همکاری مشترک با سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج خبر داد و از تمامی اعضای جلسه دعوت کرد تا با خانواده‌های خود برای اکران این فیلم حضور یابند.

معرفی و رونمایی از پوستر پویانمایی «بچه زرنگ» در استانداری البرز

گفتنی است «بچه زرنگ» ماجرای پسر بچه‌ای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان می‌داند؛ او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرارآمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است. پخش «بچه زرنگ» را فیلمیران بر عهده دارد و این فیلم به سرگروهی پردیس سینمایی کورش اکران می‌شود. «بچه‌زرنگ» سومین فیلم «گروه هنرپویا» بعد از «فیلشاه» و «شاهزاده‌روم» است که هر ۲ پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌های سینمای ایران تا امروز هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =