آغاز اکران پویانمایی بچه زرنگ در سینما کانون و سایر سینماهای قم

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری که اثری قهرمان‌محور و ماجراجویانه برای کودکان و خانواده‌ است، سرانجام پس از چند سال تلاش تیم سازنده از پنجم مهرماه در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری که اثری قهرمان‌محور و ماجراجویانه برای کودکان و خانواده‌ است، سرانجام پس از چند سال تلاش تیم سازنده از پنجم مهرماه در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفت.
همزمان با سراسر کشور این انیمیشن سینمایی محصول مشترک گروه هنرپویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و به همت نزدیک به ۲۵۰ نفر از هنرمندان جوان ایران ساخته شده است از ۵ مهرماه در سینما کانون قم نیز به روی پرده رفت.  این فیلم سال گذشته در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و بعد از کاندیدا شدن در ۶ بخش در رقابت با دیگر فیلم های سینمایی، سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن را دریافت کرد.
«بچه زرنگ» ماجرای پسر بچه‌ای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان می‌داند. او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرارآمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است.
 کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سینماتیکت برای تماشای این اثر بلیط تهیه کنند.  

همچنین مدارس و سایر مراکز و موسسات می‌توانند برای تماشای گروهی بچه زرنگ با تخفیف ویژه با شماره  09115438848 تماس حاصل نمایند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =