معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان از پوستر جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رونمایی کرد

پوستر بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان و دیگر مدیران کل استان در محل سالن پیامبر اعظم استانداری رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، با آغاز به کار جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان 6 مهرماه ۱۴۰۲ در سالن پیامبر اعظم استانداری از پوستر این جشنواره رونمایی کرد.

مدیر کل کانون استان کردستان در این رونمایی گفت: قصه‌های قرآنی، دینی و مذهبی، قصه‌های کسب‌وکار و کارآفرینی، قصه‌های نامداران و اسطوره‌ها و قصه‌های آزاد از موضوع‌های جشنواره هستند و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود در این موضوعات در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

حمیدرضا گوهری افزود: شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند ضمن انتخاب یکی از اسطوره‌ها و شخصیت‌های نامدار از فردوسی تا سردار سلیمانی به بیان قصه‌ای در این موضوع بپردازند که این کار در ارائه الگوهای مناسب به کودکان و نوجوانان بسیار ثمربخش خواهد بود.

وی بخش آیینی سنتی، بخش کلاسیک و مدرن، بخش اشاره و بخش 90 ثانیه‌ای را از بخش‌های جشنواره اعلام کرد و افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.kanoonfest.ir  تا 10 آبان ماه 1402 ضمن نام‌نویسی به ارسال آثار خود بپردازند.

 مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کردستان 24 و 25  آبان ۱۴۰۲ در سنندج  برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌بایست فیلم قصه‌های خود را در سایت www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =