ویژه برنامه استانی  خاکریز لاله ها در مرکز فرهنگی هنری قروه برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه خاکریز لاله ها در مرکز فرهنگی هنری کانون قروه و با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مدیر کل کانون استان کردستان در این برنامه گفت: ما ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با پویش جمع خوانی کتاب ( شاید این کتاب منفجر شود) آغاز کردیم تا کودکان ضمن گسترش فرهنگ مطالعه آن ها را با کتاب های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت آشناتر نماییم.

حمیدرضاگوهری افزود : ما باید تلاش کنیم که به نحو شایسته ای ویژه برنامه‌ های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را برگزار کنیم و هدف از این برنامه ها حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس به جهت گرامیداشت این مناسبت ملی ؛ ترویج فرهنگ شجاعت؛ مقاومت، ایثار خودباوری دینی و ملی به کودکان ونوجوانان است .

وی همچنین گفت : ما باید در قالب فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی وظیفه ذاتی حفظ ارزش ها و نشر آن ها برای نسل کودک و نوجوان که نسل های آینده ساز هستند تبیین کنیم و آن ها را با ویژگی های شهدا و با ابعاد مختلف دفاع مقدس در زندگی شخصی و اجتماعی آشنا کنیم.

در این ویژه برنامه که همزمان با هفته فاع مقدس برگزار شد تجلیل از فرزند شهید سارا حسین پور صورت پذیرفت. قصه گویی داستان من یک چفیه هستم توسط هیوا ملکی ؛ اجرای سرود مهر ؛ رونمایی از کتاب رد پای بهشتیان و بازدید از نمایشگاه از فعالیت های اجرا شده در این ویژه برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =