وظیفه کانون انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل جدید است

مدیرعامل کانون در مراسم قدردانی از رزمندگان و فرزندان شهدای کانون گفت ما امروز در یک جنگ ترکیبی هستیم و این وظیفه ماست تا مفاهیم دفاع مقدس را هنرمندانه به نسل جدید منتقل کنیم.

به گزارش اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته دفاع مقدس در مراسم قدردانی از رزمندگان و فرزندان شهدای کانون حضور یافت.

علامتی با تبریک ولادت پیامبر اعظم و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس طی سخنانی گفت: ما امروز بر سر سفره این عزیزان نشسته‌ایم و می‌دانیم اگر مجاهدت‌های شما و خانواده‌هایتان نبود، ما هم اینجا نبودیم. ما امروز با کارکردن زحمات گذشتگان را جبران می‌کنیم و این مسیر را ادامه می‌دهیم.

او ادامه داد: برگزاری چنین جلسه‌هایی بسیار خوب است، چرا که یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گرامی داشته می‌شود. در کانون 8 هزار پرسنل داریم و باید برنامه‌هایی شکل بگیرد تا همکاران و مربیان با عزیزانی که در این عرصه فعالیت داشته‌اند و سال‌ها از عمر و جان خود گذشتند آشنا شوند و آن‌ها را تکریم کنند.

وظیفه کانون انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل جدید است

مدیرعامل کانون همچنین اظهار کرد: هر چند جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به پایان رسیده است، اما ما امروز در جنگ ترکیبی هستیم و این وظیفه ماست تا دفاع کنیم. کاری که کانون پرورش فکری می‌تواند انجام دهد، انتقال این مفاهیم به نسل جدید است. ما باید در تولیداتمان که شامل کتاب و فیلم می‌شود و مراکز فرهنگی هنری به نحوی پیش برویم تا این مفاهیم هنرمندانه و ظریف به کودک و نوجوان منتقل شود.

علامتی در پایان خاطرنشان کرد: به ساحت مقدس حضرت امام خمینی (ره) که بنیان‌گذار این حرکت‌های مردمی و جهادی بودند تا مردم به‌واسطه عشق به ایشان این دفاع مقدس را انجام دهند و همچنین به خلف صادق ایشان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که این مسیر را ادامه می‌دهند ادای احترام می‌کنیم و امیدوارم که ما نیز بتوانیم سربازان خوبی برای کشور باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =