برگزاری جلسات هم افزایی کانون کهگیلویه و بویراحمد  با نهادهای دولتی و فرهنگی

کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد با آغاز فراخوان بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی جلسات هم افزایی با حضور مسئولان نهادهای دولتی و فرهنگی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، با ابلاغ سیاست‌های مدیر عامل کانون پرورش فکری در شیوه نامه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی دبیرخانه این جشنواره آغاز به کار کرد و از طریق رویکردها به ساختار سازو کار و رویکرد اقدامات و برنامه ها پرداخت.

یکی از سیاست های کلی این جشنواره به کارگیری ظرفیت های دولتی خصوصی و نیروهای مردمی در راستای عمومی سازی و مردمی سازی جریان قصه گویی در این جشنواره عنوان شد که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  به جهت برنامه ریزی و رویکرد اقدامات و فعالیت ها در برگزاری جشنواره قصه گویی اقدام به برگزاری جلسات هم افزایی با سایر نهادهای دولتی و فرهنگی نمود.

در همین راستا مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و رییس سازمان تبلیغات اسلامی جلسات هم اندیشی و هم افزایی در خصوص برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار کرد.

کبری اخلاقی‌نیا به تشریح اهداف و رویکردهای جشنواره بین المللی قصه گویی پرداخت و خواستار همکاری و مشارکت نهادهای دولتی و فرهنگی در حوزه فرهنگ توسعه، ترویج قصه و قصه‌گویی به عنوان یک میراث ملی شد.

به نقل از دبیرخانه قصه گویی استان  «قصه های قرآنی، دینی و مذهبی وقصه های نامداران» (روایت اسطوره ها) و... همچنین «قصه های آزاد» محورهای موضوعی این دوره از جشنواره است.که مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون کهگیلویه و بویراحمد  با شعار «با قصه لبخند بسازیم» درنیمه دوم آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =