امام جمعه سی‌سخت  از مرکز فرهنگی هنری این شهر بازدید کرد

امام جمعه شهر سی سخت حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی واهبی‌زاده از نمایشگاه دست سازه‌های اعضای مرکز فرهنگی هنری سی‌سخت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید امام جمعه شهرسی سخت از نمایشگاه دایر شده در مرکزفرهنگی هنری این شهر گفت: یکی از راه‌های سوق‌دادن فرزندان به عبادت، توجه به میزان توانایی آن‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی واهبی‌زاده اظهار داشت : برمربیان و والدین لازم است تا میزان تحمل کودک را در انجام رفتارهای دینی و عبادات درنظر داشته باشند تا میل به این کار همیشه در آنان باقی‌بماند.

وی افزود: نمی‌شود از این کودک انتظار داشت که همانند بزرگسالان به عبادت بایستد و مدت‌زمان زیادی را همراه با حضور کامل قلب مشغول خواندن نماز باشد یا شما را در انجام روزه‌های مستحبی، آن‌هم در تابستان یا ایام تحصیل همراهی کند و  برای اینکه فرزندانی بانشاط در زمینه عبادت و مسائل دینی پرورش دهیم، لازم است تکالیف دینی را درنظر آن‌ها آسان جلوه داده و یادگیری و انجام آن را درطول زمان و چندسال توزیع کنیم.

امام جمعه شهر سی سخت به تخلیه روحی کودکان ونوجوانان با فعالیت‌های کانون اشاره کرد و ادامه داد: تشویق به کتابخوانی و حضور در جمع سالم مربیان وبچه‌های کانونی میتواند آنها را از دنیای مجازی دور کرده و به فعالیت‌های سالم سوق دهد .

گفتنی است امام جمعه شهر سی سخت از خدمات مربیان کانون تقدیر و  درپایان ۱۰ اثر را بین آثار انتخاب  و مقرر گردید در روز جهانی کودک از اعضای سازنده این آثار تقدیر نمایند.

نمایشگاه از سنگ تا رنگ( کار با سنگها )، دست سازه‌های اعضا در فصل تابستان با دور ریختنی‌ها ، و آثار سفال اعضا در مرکز فرهنگی هنری سی‌سخت برگزار شد.

امام جمعه سی‌سخت  از مرکز فرهنگی هنری این شهر بازدید کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =