کارشناسان جمعیت هلال احمر به مراکز کانون لرستان می آیند

در آستانه برگزاری هفته ملی کودک، محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با محمد قدمی مدیرکل جمعیت هلال احمر استان لرستان دیدار کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛  در آستانه برگزاری هفته ملی کودک، محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با محمد قدمی مدیرکل جمعیت هلال احمر استان لرستان دیدار کردند.
درابتدای این دیدار محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان به بیان گزارشی از عملکرد کانون در سال جاری پرداخت و بیان داشت: برنامه های هفته ملی کودک با شعار«کودکی بهتر، زندگی بهتر» ۱۵ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برگزارمی شود و در این هفته جشن ها و فعالیت های مختلفی در مراکز کانون سراسر استان به اجرا در می آید.
محمدی اضافه کرد: برنامه ها در قالب های فرهنگی، هنری و ادبی پیش بینی شده اند که با مشارکت و همکاری سایر دستگاه های اجرایی از جمله هلال احمر برگزار خواهند شد.
وی به اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» است که در خرم آباد و بروجرد اشاره کرد و گفت: باهماهنگی کانون، دانش آموزان می توانند به صورت نیم بها این فیلم را تماشا کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان تصریح کرد: بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در آبان ماه امسال با شعار «با قصه لبخند بسازیم» در خرم آباد برگزار خواهد شد.
دربخش بعدی این نشست محمد قدمی ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر کل کانون در هلال احمر گفت: باتوجه به اهمیت آشنایی با چگونگی روبه‌رو شدن با پدیده‌های طبیعی و ضرورت آمادگی در برابر مشکلات آن، آمادگی آن را داریم تا با حضور کارشناسان این سازمان در مراکز کانون سراسر استان، کارگاه‌های امداد و نجات را برگزار کنیم.
قدمی افزود: در این کارگاه ها کارشناسان هلال احمر با حضور در مرکز فرهنگی‌هنری در خصوص سیل، زمین لرزه و... اقدامات اولیه پس از این اتفاقات و همچنین کمک‌های اولیه برای اعضا را آموزش می دهند.
وی اضافه کرد: آموزش امداد ونجات، آشنایی با جعبه کمک‌های اولیه، آموزش کار با وسایل موجود در جعبه کمک‌های اولیه، توسط امداد گران هلال احمر از دیگر برنامه‌های کارگاه های آموزشی خواهد بود.
در این نشست جمعی از همکاران کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان و جمعیت و هلال احمر حضور داشتند و نظرات خود را در خصوص تعامل بیشتر بین دو سازمان بیان داشتند.

کارشناسان جمعیت هلال احمر به مراکز کانون لرستان می آیند


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =