کد خبر: 330935
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
بازدید 1593
اکران انیمیشن سینمایی "بچه زرنگ "در سینماهای کردستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از اکران انیمیشن سینمایی "بچه زرنگ "در سینماهای استان کردستان از 5 مهرماه خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، از انجام هماهنگی لازم برای اطلاع رسانی و اکران انیمیشن سینمایی " بچه زرنگ " در سینماهای استان کردستان خبر داد .
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با اشاره به این که رایزنی ها و اقدامات لازم برای آگاهی و بهره‌مندی مدارس و خانواده ها از اکران این اثر سینمایی در سطح استان انجام شده است، در نظرگرفتن بلیت نیم بها برای دانش آموزان را از جمله تسهیلات برای برخورداری بیشتر کودکان و نوجوانان از این انیمیشن زیبا ، پرنشاط و آموزنده در سینما بهمن سنندج و سینماهای شهرستان سقز، بیجار اشاره کرد.

انیمیشن سینمایی "بچه زرنگ" به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی مشترک بهنود نکویی ، محمد جواد جنتی ، هادی محمدیان اثری قهرمان‌محور و ماجراجویانه برای مخاطبان کودک در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفته است . 
این انیمیشن سینمایی محصول مشترک گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به همت نزدیک به ۲۵۰ نفر از هنرمندان جوان کشورمون ساخته شده‌است این فیلم سال گذشته در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی و موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن شد.
"بچه زرنگ" ماجرای پسر بچه‌ای است که خودش رو ابرقهرمان می‌داند. او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرارآمیز قدم می گذاردو با حیوانات منقرض شده ایران مواجه میشود و این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =