کد خبر: 330940
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
بازدید 157
 مسئولان مراکز کانون لرستان گردهم آمدند

گردهمایی مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان با حضور مدیرکل و کارشناسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: امروز پنجشنبه13 مهرماه1402 گردهمایی مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان با حضور مدیرکل و کارشناسان استان به صورت مجازی برگزار شد.
دراین نشست که در اتاق آنلاین جلسات کانون پرورش فکری لرستان برگزار شد، مدیرکل کانون لرستان، کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی، کارشناسان ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش و کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی استان حضور داشتند.
دراین جلسه مطالبی در زمینه های برگزاری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی، کارگاه های پاییز، برگزاری هفته ملی کودک، نکات اداری و... مطرح شد و مربی مسئولان مراکز گزارشی از روند جشنواره قصه گویی، فعالیت های پیش روی مراکز، کارگاه های پاییز و  برنامه های پیش بینی شده برای هفته ملی کودک را تشریح کردند.
در بخشی از این نشست؛ محمد جوادمحمدی مدیر کل کانون لرستان ضمن تبریک هفته ملی کودک گفت: هفته ملی کودک روز شنبه ۱۵ تا ۲۱ مهرماه 1402 با شعار«کودکی بهتر، زندگی بهتر» آغاز می‌شود و طبق هماهنگی های به عمل آمده قرار است در این هفته برنامه‌های گسترده‌ای در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سطح استان با مشارکت سایر نهادها اجرا شود.
محمدی بیان داشت: بیش از 210 ویژه برنامه فرهنگی، هنری و ادبی و اسلامی در هفته ملی کودک در کلیه مراکز استان برگزار خواهد شد.
مدیرکل کانون لرستان به برگزاری جشن های هفته ملی کودک اشاره کردو افزود: با اجرای برنامه های مفرح، لحظات شادی را برای کودکان ونوجوانان هم استانی رقم بزنیم
محمدی به عضویت رایگان در هفته ملی کودک اشاره کرد تاکیدکرد: دراین روز به ‌مناسبت روز جهانی کودک، در روز 16 مهرماه عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان، رایگان انجام ‌شود.
مدیرکل کانون لرستان در خصوص آغاز کارگاه های فصل پاییز تصریح کرد: جا دارد که از همه همکاران مراکز برای برگزاری کارگاه های تابستان و اوقات فراغت تشکر کنم و انشاالله شاهد حضور کودکان ونوجوانان در کارگاه های پاییز باشیم.
این مدیر فرهنگی با بیان این نکته که مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در آبان ماه امسال با شعار «با قصه لبخند بسازیم» در خرم آباد برگزار خواهد شد تصریح کرد:  با اطلاع رسانی به کودکان ونوجوانان، هنرمندان، پیشکسوتان و پدر بزرگ و مادر بزرگ ها شاهد هر چه بیشتر شرکت کننده ها در جشنواره باشیم.
محمدی بیان داشت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با جمعیت هلال احمر با حضور کارشناسان این سازمان در مراکز کانون سراسر استان، کارگاه‌های امداد و نجات و با حضور کارشناسان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در طول هفته ملی و در طول سال کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای اعضای کانون و مربیان برگزار خواهد شد و مربی مسئولان در این زمینه برنامه ریزی های لازم را انجام دهند. 
وی اظهار داشت: انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» است که در خرم آباد و بروجرد در حال اکران است و باهماهنگی کانون، دانش آموزان می توانند به صورت نیم بها این فیلم را تماشا کنند.
در بخش پایانی این نشست مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون نکته نظرها و سوالات خود را مطرح کردند و محمد جواد محمدی مدیر کل کانون لرستان و کارشناسان به آنها پاسخ دادند. 

 مسئولان مراکز کانون لرستان گردهم آمدند

 مسئولان مراکز کانون لرستان گردهم آمدند

 مسئولان مراکز کانون لرستان گردهم آمدند


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =