کد خبر: 330987
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
بازدید 80
تاکید بر برگزاری باشکوه هفته ملی کودک در قم

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم در جلسه‌ هماهنگی‌های بزرگداشت هفته ملی کودک، نهادها و ادارات استان را به مشارکت و همکاری با کانون پرورش فکری دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، در این جلسه که عصر چهارشنبه ۱۲ مهرماه به میزبانی استانداری و به ریاست دکتر غریب مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد، نمایندگان سازمان‌ها و ادارات کل استان به تشریح برنامه‌های خود به مناسبت بزرگداشت هفته ملی کودک پرداختند. در ابتدای این نشست دکتر غریب با اشاره به بیانیه حقوق کودکان و ضرورت اطلاع رسانی و تبیین حقوق کودکان، اهمیت هفته کودک را یادآور شد و بر ضرورت هم‌افزایی و مشارکت ادارات کل استان در بزرگداشت هفته ملی کودک تاکید کرد. در این جلسه محمد غفاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم نیز با تشریح برنامه‌های پیش بینی شده در هفته ملی کودک تاکید کرد: این برنامه‌ها امسال به صورت ویژه و در وسعت بیشتری اجرا خواهد شد و با همکاری و تعامل سازنده سایر دستگاه‌های مرتبط و با هدف افزایش نشاط اجتماعی در بین کودکان و نیز جلب توجه بزرگسالان نسبت به حقوق کودکان برگزار می‌گردد.

غفاری با تاکید بر تحقق عدالت فرهنگی و اجرای برنامه در مناطق محروم، روستاها و شهرستان‌های استان، از تولید برنامه‌ تلویزیونی مدادرنگی برای پخش در هفته کودک خبر داد و اجتماع کودکان مهدوی در مسجد مقدس جمکران را برنامه‌ای مهم و ارزشمند برشمرد. همچنین برگزاری مراسم شادپیمایی در بوستان علوی و برپایی مسابقات علمی در مجتمع پردیسان را از مهمترین برنامه‌های کودک دانست. نمایندگان شهرداری قم، آموزش و پرورش، سپاه علی بن ابیطالب، نهاد کتابخانه‌های عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه حضور داشتند و به بیان برنامه‌ها و نوع تعاملشان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته کودک در استان قم پرداختند. آیین‌های هفته ملی کودک از ۱۵ الی ۲۱ مهر ماه همزمان با سراسر کشور در استان قم برگزار خواهد شد و افتتاحیه این ویژه‌ برنامه‌ها صبح شنبه ۱۵ مهرماه در بوستان مهدی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =