نشست مسئولان مراکز کانون شمال آذربایجان غربی برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میاندوآب با حضور مدیر کل کانون آذربایجان غربی، صبح روز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ میزبان نشست هم اندیشی مسئولان مراکز جنوب استان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، مدیر کل کانون استان در این نشست «با قصه لبخند بسازیم» را شعار بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی عنوان کرد و افزود: مراکز کانون استان نسبت به اطلاع رسانی فرایند قصه گویی برای خانواده ها و اولیای تربیتی بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

زهرا آب سوران با اشاره به اهمیت حضور قصه گویان کار آفرین در این دوره از جشنواره تصریح کرد: رویکرد مردمی سازی و بومی سازی قصه گویی از اولویت های ستاد مرکزی کانون کشور در بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی است.

وی«کودکی بهتر،زندگی بهتر» را شعار هفته ملی کودک بیان و خاطر نشان کرد: کانون آذربایجان غربی نیز با ۳۰ عنوان برنامه همزمان با سراسر کشور فعالیت های مربوط به هفته ملی کودک را از ۱۵ تا ۲۱ مهر ماه برگزار خواهد کرد.

مدیر کل کانون استان هفته ملی کودک را فرصت مناسبی برای اجرای طرح کانون مدرسه دانست و گفت: حضور دانش آموزان در محیط کانون می تواند در روند آشنایی آن ها با فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی کانون موثر باشد. 

آب سوران، ضمن تشکر از مراکز کانون استان در امر اطلاع رسانی ، تبلیغات محیطی و انتشار تیزر فیلم بچه زرنگ، این انیمیشن را یکی از آثار فاخر و ارزشمند در حوزه کودک و نوجوان برشمرد.

نشست مسئولان مراکز کانون شمال آذربایجان غربی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =