برای بچه ها زندگی کنیم و آینده ای بهتر برای آنها بسازیم

همزمان با اولین روز از هفته ملی کودک، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان و هیئت همراه در اداره کل کانون پرورش فکری استان حضور یافتند و در ادامه از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون خرم آباد، مرکز تخصصی تئاتر عروسکی و مرکز علوم ونجوم بازدید و با مربیان و کودکان ونوجوانان حاضر در مرکز به گفت وگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: همزمان با اولین روز از هفته ملی کودک 1402 با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» سمانه حسن پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان به همراه معاونین و حراست و کارشناسان این سازمان در اداره کل کانون پرورش فکری استان حضور یافتند.
براین اساس درابتدای این بازدید میهمانان ضمن دیدار با محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون خرم آباد، مرکز تخصصی تئاتر عروسکی و مرکز علوم ونجوم بازدید و با مربیان و کودکان ونوجوانان حاضر در مرکز به گفت وگو پرداختند.

برای بچه ها زندگی کنیم و آینده ای بهتر برای آنها بسازیم


در این بازدید سمانه حسن پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان ضمن تبریک هفته ملی کودک وتقدیر از همکاران مجموعه کانون گفت: با فعالیت های کانون پرورش فکری آشنا هستم و افتخار می کنم که در ساخت بنای مرکز شماره2 خرم اباد مشارکت داشته ام.
حسن پور افزود: کانون ساختاردرستی دارد و تمرکز آن بر روی پرورش کودک است و استعداد کودکان در این سن پرورش پیدا می کند و فعالیت های هنری در ذهنشان ثبت می شود.
وی عنوان داشت: کانون بهترین مکان برای رشد فکری کودکان ونوجوان است و با داشتن امکانات و فضای مناسب زمینه ساز رشد قشر آینده سازجامعه می شود و پیام من به بزرگتر ها این است که : برای بچه ها زندگی کنیم و آینده ای بهتر برای آنها بسازیم. 
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اضافه کرد: ما در سازمان مدیرت برنامه بودجه همکاری های لازم را درجهت اتمام پروژه های نیمه تمام احداث مرکزدر سایت مسکن مهرخرم آباد، نورآباد، کوهدشت، تجهیز مراکز و راه اندازی و تجهیز گنبد رصد خانه مرکزعلوم ونجوم کانون انجام می دهیم تا مربیان کانون با انگیزه ی بیشتری فعالیت کنند.
درادامه محمد جواد محمدی با تبریک هفته ملی کودک گفت: با آغاز هفته ملی کودک برنامه های مختلفی در مراکز کانون سراسر استان آغاز شده است.
وی افزود: امروز با عنوان ( کودک، صلح، امنیت، محیط زیست) نام گذاری شده است و فعالیت ها و برنامه های مراکز با این محوریت انجام می شوند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان اضافه کرد: با همکاری و حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان به امید خدا به زودی شاهد تجهیز و راه اندازی مرکز جدید در شهر خرم آباد ، مرکز شماره 2 نورآباد و کوهدشت، تجهیز و راه اندازی گنبد رصد مرکز نجوم و... باشیم.
وی عنوان داشت: برنامه هفته ملی کودک از امروز با شعار«کودکی بهتر، زندگی بهتر» آغاز شد و طبق هماهنگی های به عمل آمده قرار است در این هفته برنامه‌های گسترده‌ای در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سطح استان با مشارکت سایر نهادها اجرا شود.
محمدی بیان داشت: بیش از 210 ویژه برنامه فرهنگی، هنری و ادبی و اسلامی در هفته ملی کودک در کلیه مراکز استان برگزار می شود.
در این بازدید امید امیدی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، محسن سپهوند رئیس گروه علمی، فرهنگی و اجتماعی و محسن پیرحیاتی مدیر حراست و علی کاکولوند مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان حضور داشتند. 

برای بچه ها زندگی کنیم و آینده ای بهتر برای آنها بسازیم

برای بچه ها زندگی کنیم و آینده ای بهتر برای آنها بسازیم

برای بچه ها زندگی کنیم و آینده ای بهتر برای آنها بسازیم


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =