کانون همدان را در شبکه پویا ببینید

همزمان با آغاز هفته ملی کودک، غرفه کانون در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در راستای کنگره 8 هزار شهید استان همدان در محل نمایشگاه بین المللی آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با آغاز هفته ملی کودک، دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در راستای کنگره 8 هزار شهید استان همدان در محل نمایشگاه بین المللی افتتاح شد.

 کانون همدان را در شبکه پویا ببینید

در این نمایشگاه کتاب غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارائه کتاب "باغ کیانوش" و نوشت افزار ایرانی بچه زرنگ حضور دارد.

 کانون همدان را در شبکه پویا ببینید

غرفه کانون در این نمایشگاه نشست های تخصصی ادبی را با حضور نویسندگان و شاعران کانون با موضوع دفاع مقدس در هر روز  کاری نمایشگاه برگزار خواهد کرد.

 کانون همدان را در شبکه پویا ببینید

همچنین در کنار نشست های ادبی، کارگاه های تصویرگری و خوشنویسی از عناوین کتاب های دفاع مقدس که از انتشارات کانون هستند توسط مربیان هنری برای کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود.

 کانون همدان را در شبکه پویا ببینید

کانون همدان در شبکه پویا

کانون پرورش فکری هر روز در این نمایشگاه از ساعت 10 تا 11 با اجرای مربیان و اعضای کانون در رشته های قصه گویی، معرفی کتاب، نقالی و سرود از شبکه استانی و پویا پخش زنده تلویزیونی را به مدت چهار روز خواهد داشت.

همچنین در غرفه کانون برای کودکان و نوجوانان نقاشی روی سفال با همکاری اداره کل میراث فرهنگی نیز انجام می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =