کد خبر: 331115
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
بازدید 134
هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی هنری کانون فارس

مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در هفته ملی کودک در جمع اعضا و دانش‌آموزان، شادی و نشاط را به کودکان هدیه می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیروزآباد با حضور امام‌جمعه شهرستان، معاون آموزش و پرورش و کارشناسان، رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر وکارشناس شبکه بهداشت آغاز شد.

در این ویژه برنامه امام جمعه شهرستان فیروزآباد با کودکان گفتگو کرد و این روز و هفته را تبریک گفت. شعرخوانی، معرفی کانون، قصه‌گویی، نمایش کودک و مجری و نمایش فیلم از جمله برنامه‌های اجرایی برای کودکان در فیروزآباد بود.

اجرای ویژه برنامه هفته ملی کودک با حضور دانش‌آموزان در سپیدان برگزار شد. در این برنامه علاوه بر اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری از سوی مربیان کارشناسان اورژانس اجتماعی نیز با حضور در مرکز با کودکان گفتگو کرد.

آغازهفته ملی کودک در مرکز اقلید با حضور دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی و با حضور فعال مربیان کانون و کارشناسان محیط‌زیست همراه بود. آشنایی با محیط‌زیست و آب، بازی و سرگرمی، معرفی کانون، معرفی جشنواره قصه‌گویی،نمایش فیلم و قصه‌گویی از جمله برنامه‌های اجرایی در مرکز اقلید بود.

آغاز برنامه هفته ملی کودک در مرکز فرهنگی هنری مرودشت با حضور در پیش‌دبستانی و اجرای برنامه‌های شاد و پرنشاط همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =