افتتاح نمایشگاه نقاشی آثار اعضا در سالن آوینی

نمایشگاه نقاشی تپش رنگ، تابش خیال با بیش از ۱۷۰ اثر نقاشی اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری قم امروز ۱۶ مهرماه همزمان با روز جهانی کودک با حضور امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم، محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری و کاظم رضوانی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افتتاح شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم نمایشگاه نقاشی تپش رنگ، تابش خیال با بیش از ۱۷۰ اثر نقاشی اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری قم امروز ۱۶ مهرماه همزمان با روز جهانی کودک با حضور امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم، محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری و کاظم رضوانی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افتتاح شد. 

افتتاح نمایشگاه نقاشی آثار اعضا در سالن آوینی

در این نمایشگاه که به همت آفرینشهای هنری کانون پرورش فکری قم و با تلاش مربیان هنری برپا شده، بیش از ۱۷۰ اثر از آثار برگزیده کارگاه‌های نقاشی مراکز کانون قم به نمایش گذاشته شده و از ۱۶ تا ۱۸ مهرماه صبح و عصر میزبان هنردوستان است. سبک‌های مختلف آموزش داده شده در کارگاه‌ها و سطوح مختلف آثار از مبتدی تا آثار هنرجویان و اعضا کارگاه‌های پیشرفته در این نمایشگاه قابل مشاهده است. مرضیه مقدم پور کارشناس هنری کانون پرورش فکری قم هدف از برگزاری این نمایشگاه از آثار خلاقانه اعضا را هویت بخشی به کودکان و هنرشان و ایجاد شور و انگیزه در اعضا عنوان کرد. 

افتتاح نمایشگاه نقاشی آثار اعضا در سالن آوینی

مربیان، کودکان هنرمند و خانواده ها امروز با حضور در مراسم افتتاحیه آغازی پرشور بر این نمایشگاه رقم زدند. امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم، محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری و کاظم رضوانی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، محسن ربانی مدیرکل اسبق کانون پرورش فکری و محمدرضا شاه‌مردی کارگردان و فعال تئاتر استان قم از بازدید کنندگان این نمایشگاه بود. 

عموزاده در خصوص این نمایشگاه چنین بیان کرد: روایتی است که می‌گوید قلب نوجوان مانند زمینی است که در آن کشت نشده است. صاحب این قلب کسی است که در آن کشت و زرعی انجام دهد. در زمینه کودک و نوجوان هرچقدر که سرمایه گذاری کنیم، یقینا هزاران برابر برداشت خواهیم کرد.  وی آثار این نمایشگاه را بسیار قوی و ارزشمند برشمرد و وعده داد با هدف هویت بخشی به کودکان و نوجوانان این آثار نقاشی با همراهی آثار ادبی و دست نوشته‌های اعضا با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم به چاپ برسد. 

افتتاح نمایشگاه نقاشی آثار اعضا در سالن آوینی

پیام جوادیان نیز ضمن تحسین آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه و حین گفت‌و گو با مربیان هنری راهنمای اعضا در خلق این آثار، در زمینه بهره‌گیری از هنر اعضای کودک و نوجوان کانون در نقاشی‌های شهری و برای زیباسازی شهر ابراز علاقه‌مندی کرد. 

افتتاح نمایشگاه نقاشی آثار اعضا در سالن آوینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =