روز جهانی کودک در مراکز صفاشهر، آباده، اقلید و زرین‌دشت

روز جهانی کودک در مراکز فرهنگی هنری شماره ۱ و ۲ صفاشهر، زرین‌دشت، اقلید و آباده با حال و هوای متفاوتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در روز جهانی کودک ویژه برنامه زنگ آغاز هفته ملی کودک با حضور فرماندار، رییس آموزش و پرورش و همه فعالان حوزه کودک و نوجوان و به همت مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مدرسه شهید پناهی شهرستان زرین‌دشت نواخته شد.

 این ویژه برنامه با تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک و معرفی کانون و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، دکلمه‌خوانی اعضای کانون و سخنرانی و تبریک به کودکان و نوجوانان از سوی  فرماندار همراه بود.

 در این هفته مرکز فرهنگی هنری زرین‌دشت، ویژه‌برنامه کارگاه خود مراقبتی، ایستگاه آموزش ایمنی وسلامت، همایش پرواز بادبادک‌ها و بازدید مدارس ابتدایی و مهدکودک‌های شهرستان از کانون را دربرنامه دارد.

روز جهانی کودک در مراکز صفاشهر، آباده و زرین‌دشت

ویژه برنامه روز جهانی کودک و کاروان شادی با همکاری مراکز فرهنگی هنری شماره یک و دو صفاشهر و با حضور معاون سیاسی فرمانداری، رییس و معاونت پرورشی آموزش و پرورش، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای شهر، رییس شبکه بهداشت و درمان، آتش‌نشانی، هلال احمر و  اورژانس اجتماعی، در مرکز  شماره یک صفاشهر برگزار شد. ایستگاه کاردستی، بازی و سرگرمی، شعرخوانی، معرفی کانون و قصه‌گویی از جمله برنامه‌های اجرایی در روز جهانی کودک بود.

روز جهانی کودک در مراکز صفاشهر، آباده و زرین‌دشت

همزمان با هفته ملی کودک، روز جهانی کودک در آباده با شادپیمایی دوهزار نفره همراه بود. مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در آباده با همکاری ستاد هفته ملی کودک، مهدکودک‌های شهرستان، پیش‌دبستانی‌ها، دان‌آموزان مدارس و اعضا کانون، همچنین همکاری نهادهای مختلف از جمله: فرمانداری، شهرداری، هلال‌احمر،  مرکز بهداشت، سپاه ناحیه مقاومت، بهزیستی، معاونت فراجا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،آموزش و پرورش، محیط‌زیست،کمیته امدادحضرت امام (ره)،بخشداری با حضور بیش از دوهزار کودک به همراه والدینشان این شادپیمایی را برگزار کرد.

مربیان مرکز اقلید با همکاری اداره اموزش پرورش، اداره ورزش و جوانان و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در دبستان دخترانه سما به اجرای فعالیت‌های قصه‌گویی،نمایش فیلم و سنجش شاخص توده بدنی دانش آموزان پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =