نشست تخصصی کودک و رسانه با حضور استاد کاظمی در مجتمع پردیسان کانون برگزار شد

روز یکشنبه ۱۶ مهر همزمان با روز جهانی کودک نشست تخصصی کودک و رسانه با حضور استاد کاظمی ویژه والدین در مجتمع پردیسان کانون قم برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم روز یکشنبه ۱۶ مهر همزمان با روز جهانی کودک نشست تخصصی کودک و رسانه با حضور استاد کاظمی ویژه والدین در مجتمع پردیسان کانون قم برگزار شد. 
نشست تخصصی کودک و رسانه با حضور استاد کاظمی در مجتمع پردیسان کانون برگزار شد
در این نشست در خصوص شناخت آسیب‌های رسانه و فضای مجازی برای کودکان و راه‌های مقابله با آن ، تعاریف سواد رسانه‌ای و تربیت رسانه‌ای نکاتی ارائه شد. همچنین این موضوع مورد بحث قرار گرفت که در تربیت رسانه‌ای کودکان آی کیو مهم‌تر است یا هوش هیجانی. 

همچنین راهکارهایی به والدین ارائه شد تا بتوانند با استفاده از آن  فرزندان خود را را به سمت استفاده مناسب و مفید از فضای مجازی و تولید محتوا هدایت کنند.  استادکاظمی همچنین  به راهکارهای تقویت تفکر منطقی در کودکان و نوجوانان پرداختند. براساس دیدگاه استادصفایی حائری(عین صاد) به نقش و جایگاه تربیت در فضای متضاد اشاره شد.

نشست تخصصی کودک و رسانه با حضور استاد کاظمی در مجتمع پردیسان کانون برگزار شد

هدف از مباحث مطرح شده توسط کاظمی این بود که والدین بدانند تربیت کودک براساس محیط ، قبل از بلوغ و بعداز آن تفاوت دارد. وی همچنین اشاره کرد بهتربن وبه روز ترین مدل تربیتی براساس مبنای فکری استاد صفایی است که وظیفه داریم ۳ ویژگی تفکر و شخصیت و حریت را در کودکان و نوجوانان فعال کنیم تا در جامعه امروزی بتوانند براساس تفکر آگاهانه بهترین مسیر را انتخاب کنند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =