کد خبر: 331406
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
چهارمین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون لرستان

همزمان با 18 مهر ماه و چهارمین روز از هفته ملی کودک برنامه های مختلفی با حضور کودکان ونوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: همزمان با 18 مهر ماه و چهارمین روز از هفته ملی کودک کودک 1402 با عنوان (کودک، خانواده، هویت، عدم تبعیض)  مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان برنامه های مختلفی را با حضور کودکان و نوجوانان برگزار کردند.
در مرکز مرکز دو بروجرد برنامه های، معرفی کانون، صحبت در خصوص اهمیت کتاب وکتابخوانی، شعر خوانی وبازی با کلمات  اجرا شد.
امروز در مرکز شماره یک الیگودرز در دو نوبت با مشارکت  وهمکاری اولیاء و مربیان مدارس نمایش کتابخانه ای (مهمان ناخوانده)، معرفی کانون،  بازدید از نمایشگاه، نمایش فیلم، خوانش شعرهای کودکانه، شاهنامه خوانی به اجرا درآمد.

چهارمین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون لرستان


مرکزسیار روستایی شماره پنج در روستای محمد آباد خرم آباد به اجرای برنامه پرداخت که می توان به حل مسابقه جدول به مناسبت هفته ملی کودک، بازی با ریاضی، امانت کتاب اشاره کرد.
در پلدختر مرکز پلدختر در پارک مجاور مرکز با حضور دانش آموزان ایستگاه مطالعه، ایستگاه ادبی، ایستگاه قصه گویی، معرفی فعالیتهای کانون، بازی و سرگرمی و عضویت رایگان برگزار شد و دراین روز با دعوت از کارشناسان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کارگاه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و فضای برگزار شد. 
مرکز چگنی امروز میزبان کودکان مدرسه استثنایی بود و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری مانند: قصه گویی، شعرخوانی، کاردستی و بازی و سرگرمی لحظاتی شاد برای این فرشتگان فراهم کرد.
امروز مرکز شماره یک و 2 الشتر برنامه های مختلفی را اجرا کردند که می توان به معرفی کتاب ، شعرخوانی، قصه گویی در مرکز شماره یک و برگزاری کارگاه حافظ خوانی، دکلمه شعر، معرفی کانون و برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با موضوع « نه به کودک آزاری»  با همکاری  کارشناسان ۱۲۳ اورژانس اجتماعی بهزیستی با حضور اعضا  و والدین در مرکز شماره 2 کانون الشتر اشاره کرد.
در شهرستان نورآباد دانش آموزان مدرسه دخترانه فاطمه زهرا(س) میهمان مرکز کانون  بودند و مربیان با شعار کودک خانواده هویت و عدم تبعیضبرنامه های قصه گویی، شعرخوانی، معرفی فعالیت های کانون و معرفی کتاب را به اجرا درآوردند.
در چهارمین روز هفته ملی کودک دانش آموزان مدرسه پیشگام و پایدار در مرکز یک خرم آباد حضور یافتند و برنامه های جشن هفته ملی کودک، معرفی فعالیت‌های کانون، برگزاری ایستگاه ادبی و ایستگاه سفال، بازی و سرگرمی، چیستان و قصه گویی انجام شد.
امروز مرکز شماره یک کانون بروجرد با اجرای نمایش « باغ آرزوها» ومعرفی کانون، معرفی ایام و بازی و سرگرمی میزبان کودکان ونوجوانان بود. و مراکز 2 و3 بروجرد نیز با حضور دانش آموزان برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را اجرا کردند.

 

چهارمین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون لرستان

چهارمین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون لرستان

چهارمین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =