کارگاه آموزشی برای خانواده ها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، در چهارمین روز از هفته ملی کودک که به نام« کودک، خانواده، هویت و عدم تبعیض» نامگذاری شده است؛ کارگاه آموزشی با حضور دکتر نازآفرین قاسم زاده، رئیس کارگروه اخلاق حرفه ای دانشگاه به صورت حضوری و آنلاین برای والدین و اولیای تربیتی برگزار شد.

دکتر قاسم زاده ابتدا به مفاهیم کودک، هویت و عدالت پرداخته، سپس به شکل گیری هویت و جامعه پذیری و عوامل موثر بر آنها اشاره کردند. عوامل موثر در شکل گیری هویت فردی و نحوه انتقال ارزش ها به کودکان از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

 ایشان همچنین نهادهای موثر در این زمینه را با ذکر مصادیق نام برده و افزودند: نقش خانواده، آموزش و پرورش و آموزش عالی در تربیت کودکان به عنوان نسل آینده و شهروند مسئولیت پذیر می تواند موثر می باشد.

 این نشست با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار شد و خانواده ها و اولیای تربیتی شهرستان ها نیز به صورت مجازی از مباحث کارگاه بهره مند شدند.

 گفتنی است؛ نشست های تخصصی برای گروه های هدف در دستور کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی قرار دارد.

کارگاه آموزشی برای خانواده ها برگزار شد

کارگاه آموزشی برای خانواده ها برگزار شد

کارگاه آموزشی برای خانواده ها برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =