کد خبر: 331484
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
بازدید 119
اجتماع کودکان مهدوی برگزار شد

اجتماع کودکان مهدوی طبق وعده سه‌شنبه‌های بیعت با امام زمان عجل الله تعالی فرجه در طریق المهدی این‌بار به مناسبت هفته ملی کودک با حضور ویژه کودکان مهدوی عصر روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه به مناسبت هفته ملی کودک و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از عمود ۷۵ تا ۱۰۲ بلوار پیامبر اعظم برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجتماع کودکان مهدوی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان قم عصر روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه به مناسبت هفته ملی کودک از عمود ۷۵ تا ۱۰۲ بلوار پیامبر اعظم برگزار شد. 

اجتماع کودکان مهدوی برگزار شد

 سه‌شنبه‌های بیعت با امام زمان عجل الله تعالی فرجه در طریق المهدی این‌بار به مناسبت هفته ملی کودک رنگ و بوی حضور کودکان را گرفت. کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها ابتدا در عمود ۷۵ گرد هم آمدند و از برنامه‌های متنوعی چون سرود، دکلمه‌خوانی عضو کودک، مداحی عضو نوجوان بهره بردند. کودکان و نوجوانان حاضر  در این برنامه همچنین به نشانه حمایت از کودکان معصوم که همواره قربانیان بی‌گناه جنگ‌ها هستند  و به یاد کودکان بی‌گناه فلسطین و غزه پرچم فلسطین را به دست گرفتند. 

اجتماع کودکان مهدوی برگزار شد

پس از این بخش کودکان با همراهی خانواده‌ها به سمت  مسجد مقدس جمکران و محل غرفه‌های فرهنگی هنری کانون در عمود ۱۰۲ پیاده روی کردند.  در بخش دوم این برنامه در  عمود ۱۰۲ که تا پس از نماز مغرب و عشا ادامه داشت، کارگاه‌های نقاشی، کاردستی و خوشنویسی ویژه کودکان و نوجوانان و با همت مربیان فرهنگی هنری و کارشناسان کانون پرورش فکری برپا بود که با استقبال بسیار خوب مخاطبان روبه رو شد. علاوه بر کارگاه‌های برگزار شده تماشاخانه سیار نیز با برنامه‌های متنوع میزبان کودکان و والدین آنها بود . 

اجتماع کودکان مهدوی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =