ویژه برنامه "طلوع مهر در آسمان کودکی" به همت کتابخانه پستی قم برگزار شد

ویژه برنامه "طلوع مهر در آسمان کودکی" به همت کتابخانه پستی قم و همزمان با هفته ملی کودک روز دوشنبه ۱۷ مهرماه در مدرسه ابتدایی حضرت زینب(س) واقع در روستای باقرآباد بخش جعغریه با حضور ۸۰ دانش‌آموز پایه اول تا ششم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم ویژه برنامه "طلوع مهر در آسمان کودکی" به همت کتابخانه پستی قم و همزمان با هفته ملی کودک روز دوشنبه ۱۷ مهرماه در مدرسه ابتدایی حضرت زینب(س) واقع در روستای باقرآباد بخش جعغریه  برگزار شد.

این ویژه برنامه با هدف بزرگداشت هفته ملی کودک ، تقویت روحیه شادی و نشاط  کودکان و نوجوانان، و آشنایی هر چه بیشتر اولیا مدرسه  و دانش آموزان با کتابخانه پست، فعالیت ها و نحوه ی امانت و برگشت کتاب بود.

ویژه برنامه "طلوع مهر در آسمان کودکی" به همت کتابخانه پستی قم برگزار شد

این رویداد که با حضور ‍۱۸۰ نفر از دانش آموزان پایه اول تا ششم برگزار شد با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید  آغاز شد و سپس جهت فضاسازی ذهنی دانش اموزان، معرفی ایام و وقایع و همچنین تبریک این ایام و  مختصری در رابطه با دوستی و شرایط دوستی  از جمله امانتداری  و نهایتاً نحوه امانت و بازگشت  کتاب  توضیحاتی توسط محبوبه حسنی بافرانی مربی کتابخانه پستی قم ارائه شد.

ویژه برنامه "طلوع مهر در آسمان کودکی" به همت کتابخانه پستی قم برگزار شد

پس از آن مهین گیمدی مربی فرهنگی کانون اعضا را به شنیدن قصه‌گویی  "آن بالا،این پایین" میهمان کرد. و پس از آن بیانیه روز جهانی کودک توسط یکی دیگر از دانش اموزان قرائت شد.

اجرای سه مسابقه هیجان‌انگیز و شاد همراه با اهدای جوایز بخش دیگر این برنامه بود.  در بخش پایانی، با توجه به تقارن برگزاری این ویژه برنامه با سالروز ورود مبارک حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم، با اهدای هدیه  از یازده نفر از اعضایی که نامشان معصومه بود تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =