پرواز قاصدک خیال در مرکز شماره ۸

مراسم هفته ملی کودک  با عنوان قاصدک خیال و با حضور ۱۲۰ نفر از عضای کودک مراکز ۲، ۷ و ۸ و دانش آموزان و والدین صبح روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه با مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست در مرکز شماره ۸ کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم  مراسم هفته ملی کودک  با عنوان قاصدک خیال و با حضور ۱۲۰ نفر از عضای کودک مراکز ۲، ۷ و ۸ و دانش آموزان و والدین صبح روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه با مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست در مرکز شماره ۸ کانون برگزار شد.

پرواز قاصدک خیال در مرکز شماره ۸

برنامه با نام خدا و تلاوت قرآن توسط حسین صادقی عضو نوجوان مرکز و پس از آن هم‌خوانی سرود ملی توسط حاضران آغاز شد.  پس از آن آتوسا رضایی عضو کودک کانون بیانیه هفته ملی کودک را برای حاضران قرائت کرد.

پرواز قاصدک خیال در مرکز شماره ۸

بازی‌های جذاب و هیجان انگیز و پس از آن قصه‌گویی مهین گیمدی مربی فرهنگی مرکز شماره ۸ از کتاب هدیه خوبان بخش دیگر این برنامه بود. 

در ادامه این رویداد محمدرضا عابدی مقدم فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم اطلاعات بسیار جالب و مفیدی در مورد مورد اهمیت حفظ  و حراست از طبیعت و حیات وحش، پارک های ملی و حفاظت شده، گونه‌های گیاهی و جانوری مطالب جالبی را ارائه کرد.  جناب سرهنگ حفگو نیز میهمان دیگر این برنامه بود که به بیان نکاتی در خصوص حفظ امنیت برای حاضران پرداخت. 

پرواز قاصدک خیال در مرکز شماره ۸

پرواز قاصدک خیال در مرکز شماره ۸

در بخش دوم ویژه برنامه پرواز قاصدک خیال اعضا با حضور در فضای سبز  در کارگاه نوشتن خلاق با موضوع آرزوهای من شرکت کردند و آرزوهایشان را بر روی برگهای پاییزی کاغذی نوشتند. و بعد برگ‌ها را بر درخت آرزو نصب کردند. این بخش جذاب از برنامه با هدایت مربیان ادبی زهره عیسی آبادی و فاطمه نوری رقم خورد. 

پرواز قاصدک خیال در مرکز شماره ۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =