گشایش نمایشگاه « نماز، چشمه نور» به مناسبت هفته ملی کودک

نمایشگاه «نماز، چشمه نور» پس از برپایی در ارومیه، سلماس، تازه‌شهر، شوط، چایپاره و پلدشت به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوی رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، این نمایشگاه از برنامه‌های شورای اقامه‌ی نماز کانون استان است که با هدف پرداختن به مقوله‌ی نماز به صورت آموزش‌ غیر مستقیم در قالب فعالیت‌های کارگاهی و آموزشی با هدف ماندگاری و تأثیر آثار بصری بازدید در کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی و هنری کانون شروع به کار کرده و همچنان پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های شهرستان خوی خواهد بود.

نمایشگاه «نماز، چشمه نور» در بخش‌های مختلفی از جمله معرفی کتاب، اجرای مسابقه، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی  و کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی در معرض دید مخاطبان کودک و نوجوان قرار گرفته است.                                                                           

گفتنی است؛ در مراسم گشایش نمایشگاه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، ریس کمیته امداد امام خمینی (ره)، ریس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس و اعضای شورای شهر، مسئولین فرهنگی سپاه شهدا و جمعی از معلمان و دانش آموزان حضور داشتند.

اهدای دست سازه و کتاب به کلیه کودکان و نوجوانان شرکت کننده بخش پایانی مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =