از دستگاه‌های متولی کودک و نوجوان برای ایجاد فضای شاد حمایت می‌کنیم

رمضانی ابراز داشت از دستگاه‌های متولی کودک و نوجوان برای ایجاد فضای شاد حمایت می‌کنیم. ترویج فرهنگ شاد زیستن در خانواده‌ها ضرورت مهمی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان پنج شنبه ۲۰ مهرماه در جشن بزرگ پرواز بادبادک ها که با حضور بیش از ۵ هزار کودک و نوجوان سنندجی به همراه خانواده هایشان در پارک آبیدر پارک شهدای ۲۸ دی سنندج برگزار شد ضمن تبریک روز و هفته ملی کودک و تشکر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: حضور خانواده ها به همراه فرزندان دلبندشان در این جشن باشکوه ما را بر آن داشت که بیش از گذشته با اجرای برنامه های فرهنگی هنری خاص کودکان و نوجوانان در خدمت نسل آینده ساز باشیم.

رمضانی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ شاد زیستن کودکان در خانواده ها خواستار توجه بیشتر دستگاه های مرتبط نسبت به ایجاد فضای شاد و فعالیت بیشتر کودکان درحوزه های فرهنگی در سطح جامعه شد.

وی در ادامه گفت: در این زمانی که شما در جشن شرکت کرده اید مردم و کودکان فلسطینی، لحظه های سخت و طاقت فرسایی را در زیر شکنجه و فشار و خفقان رژیم صهیونیستی می گذرانند، امروز هیچ مسلمانی نیست که فریاد کمک خواهی آنها را نشنیده باشد پس وظیفه تک تک ما مسلمانان است که صدای آنها را بشنویم و صدای آنها باشیم .

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: امروز شاهد کودک کشی اسرائیل غاصب در سرزمین های اشغالی هستیم که با مجاهدت های جبهه مقاومت درس خوبی به آنها داده خواهد شد و امیدواریم به زودی شاهد آزادی سرزمین های اشغالی و نابودی اسرائیل باشیم،

وی خاطر نشان ساخت: شهروندان بخصوص نوجوانان و کودکان در این حملاتددمنشانه صهیونیست‌ها آسیب های بسیاری دیده اند و کودکان، مظلوم ترین قربانیان غزه اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با برگزاری مسابقه ای از کودکان و نوجوانان خواست که که جز سی ام قرآن را حفظ کنند و قول مساعد داد که به حافظین جزء سی ام قرآن جوایز نفیسی از طرف معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اهدا خواهد شد.

گفتنی است که نهال کاری روز کودک همراه با کودکان توسط معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی یکی دیگر از برنامه های روز جهانی کودک بود.

حضور عروسک های آیینی، اجرای نمایش بچه های ایران زمین،اجرای موسیقی محلی توسط کودکان، اجرای سرود ، کاشت نهال توسط کودکان ونوجوانان ومسئولین، اجرای مسابقه از جمله برنامه هایی اجرایی جشن پرواز بادبادکها بود که تا غروب با همراهی و حضور خوب مردم سنندج برگزار گردید.

از جمله دیگر بخش های این ویژه برنامه برپایی غرفه های فرهنگی هنری و ادبی بود. غرفه ی معرفی و ثبت نام جشنواره قصه گویی؛ غرفه ی کودکان ونوجوانان نخبه در رباتیک ؛ غرفه ی معرفی مراکز فرهنگی هنری کانون؛ غرفه ی محیط زیست در حمایت از نه به نایلون؛ غرفه ی شرکت گاز با محوریت صرفه جویی در مصرف با شروع ماه های سرد سال؛ غرفه ی ساخت فرفره و بادبادک ؛ غرفه ی بادکنک های کانونی ؛ غرفه ی نقاشی از جمله ی آن ها بود.

این برنامه به همت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان و با مشارکت فعال سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج ، اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ، منابع طبیعی استان وشرکت هکتا روژ استان کردستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =