بیانیه کودکان نوجوانان کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از کودکان مظلوم فلسطین

هم‌زمان با هفته ملی کودک در ایران و برخی از کشورهای جهان، درحالی که کودکان دنیا در شادی و نشاط جشن می‌گیرند، کودکان مظلوم فلسطین و غزه آماج حملات ناجوانمردانه صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حمایت  از کودکان مظلوم فلسطین بیانیه ای صادر کرد.

در این بیاینه آمده است:  

میخواهم از طرف تمام ایرانیان با تو حرف بزنم کودک فلسطینی ! تو کودکی؛ امّا رنج های پنجاه سال غم و غربت در چهره ات موج می زند.
ما با غصه های تو بزرگ شده ایم.این روزها با شنیدن صفیر هر گلوله دلمان می لرزد.نکند باز در کوشه های شهر غزه کودکی زخمی بشود و یا آواره گردد . ما ایرانی هستیم ؛ امّا این روز ها در کوچه های فلسطین، بر ویرانه خانه هایتان اشک می ریزیم.

ما ایرانی هستیم ؛ امّا اخبار هر روزه ات را، غم های چندین ساله ات را، در روز چند بار به تکرار می نشینیم و هر بار «تو» می شویم در اندوه شب های «عزه » و رنج ها و آوارگی این روزهایت کودک فلسطینی ام بیت المقدس مال توست، مال من است.

تو تنها نیستی.تو منتشر شدی در تمام جهان و دردهایت را سپرده ای به قلب تک تک کودکان و من یقین دارم، از شرق تا غرب، در سینه کودکان می‌تپی.

پس محکم بایست! با چفیه ات بپوشان سر و صورتت را و بازی های کودکانه ات را از پشت درخت های زیتون، به غیرت و مردانگی کوچه پس کوچه های سرزمینت پیوند بزن. صادر کن.

کودک کشی محکوم است، کشتن زن و بچه محکوم است، خراب کردن خانه ها محکوم است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد چون تمام آزادیخواهان جهان جنایات این روز های رژیم غاصب اسرائیل بر کودکان و زنان و مردان شهر غزه را محکوم میکند .

باشد که دعای کودکان و نوجوانان ایران بدرقه راه کودکان سرتاسر جهان بویژه کودکان مظلوم فلسطینی باشد .

کبری اخلاقی نیا مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =