کد خبر: 331784
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
بازدید 171
مسابقات علمی مهارت و خلاقیت برگزار شد

مسابقات عملی مهارت و خلاقیت در چهار رشته شطرنج، روبیک، رباتیک و چرتکه صبح روز جمعه ۲۱ مهرماه همزمان با آخرین روز از هفته ملی کودک با حضور ۲۰۰ کودک و نوجوان در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسابقات عملی مهارت و خلاقیت در چهار رشته شطرنج، روبیک، رباتیک و چرتکه صبح روز جمعه ۲۱ مهرماه همزمان با آخرین روز از هفته ملی کودک با حضور ۲۰۰ کودک و نوجوان در مجتمع  پردیسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار شد. 

فراخوان این مسابقات از ۶ مهرماه در کلیه شبکه‌های اطلاع رسانی کانون منتشر شده بود و علاقه‌مندان با مراجعه به پرتال استانی کانون پرورش فکری قم می‌توانستند در این مسابقات ثبت نام کنند. این مسابقات که با استقبال و ثبت نام بیش از ۳۰۰ نفر مواجه شده بود با حضور نهایی ۱۹۰ شرکت کننده در ۴ رشته برگزار شد. 

مسابقات علمی مهارت و خلاقیت برگزار شد

مسابقه رباتیک با ساخت ربات جنگجو توسط حاضران و مبارزه ربات‌ها به صورت دو به دو برگزار شد. در این مسابقه سه نفر به عنوان برگزیده اول تا سوم معرفی شدند. 

مسابقات علمی مهارت و خلاقیت برگزار شد

در چرتکه نیز پس از تعیین سطح شرکت کنندگان در ۶ سطح از مبتدی تا پیشرفته به رقابت پرداختند. در هر سطح نیز یک نفر به عنوان برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. 

مسابقات علمی مهارت و خلاقیت برگزار شد

در مسابقه شطرنج شرکت کنندگان در ۶ ست به رقابت با یکدیگر پرداختند و بر اساس امتیازات کسب شده ۶ برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

مسابقات علمی مهارت و خلاقیت برگزار شد

در مسابقه روبیک نیز شرکت کنندگان سه بار به چالش کشیده شدند و ۴ برگزیده بر اساس میانگین امتیازات معرفی و تقدیر شدند. 

مسابقات علمی مهارت و خلاقیت برگزار شد

این برنامه با مشارکت هیئت شطرنج استان قم و موسسه کودکان هوشمند برگزار شد. محمد محبی مربی علمی کانون استان قم و غضنفری مربی روبیک مراکز کانون قم نیز به ترتیب داوران بخش رباتیک و روبیک بودند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =