کد خبر: 331884
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
بازدید 229
عروسک‌های رویایی کودکان در مرکز شماره ۲ کانون اردبیل

مراسم جشن هفته ملی کودک با حضور پرشور اعضای مرکز و دانش آموزان دبستان «موسی صادقی»، روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه سال ۱۴۰۲، در مرکز فرهنگی و هنری ۲ اردبیل اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این مراسم پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی، یحیی یوسفی اصل سرپرست مرکز، با گرامیداشت هفته‌ی ملی کودک که با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» برگزار می‌شود، گفت: نشاط و شادی از آنِ ‌همه‌ی کودکان است و این شادی و نشاط باعث تقویت روحیه، اعتمادبه‌نفس و ایجاد انگیزه در نسل آینده‌ساز می‌شود.

بازخوانی لوح حقوق کودک با عنوان «کودکان حق‌دارند...» توسط مربی مرکز، بازنویسی حقوق کودکان توسط اعضا، شعرخوانی، قصه‌گویی با عنوان «قصه‌ی زندگی»، اجرای مسابقات شاد و هیجانی، پخش فیلم «خروس زری» ازجمله برنامه‌های اجراشده در این جشن بود.

عروسک‌های رویایی کودکان در مرکز شماره ۲ کانون اردبیل

در فعالیت‌های دیگر این مرکز که در هفته ملی کودک اجرا شد، کارگاه نقاشی و سفالگری با موضوع «اسباب‌بازی‌های رویایی من» برگزار شد که در کارگاه نقاشی اعضا با استفاده از برگ‌های جمع‌آوری‌شده از طبیعت، شخصیت‌های رویایی خود را به تصویر کشیده و اعضای کارگاه سفال نیز با همین موضوع عروسک‌های سفالین ساختند.

همچنین برگزاری کارگاه نوشتن خلاق اعضای مرکز با عنوان «اگر دنیا مال من بود» و نوشتن و آویزان کردن آرزوها بر درخت رویاها از فعالیت‌های ادبی مرکز در این مناسبت بود.

شایان‌ذکر است، در پایان برنامه اعضا از نمایشگاه آثار نقاشی و سفال که به مناسبت «هفته ملی کودک» در مرکز برپاشده بود، بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =